Nouă funcție pe Instagram. Compania estimează că milioane de utilizatori nu se vor mai dezlipi de aplicație

Instagram lansează o nouă funcție. Este bazată pe AI, iar cei care au creat-o se așteaptă să devină repede foarte populară. Practic, utilizatorii pot alege o manieră diferită de comunicare între ei.

Instagram lansează o funcție care schimbă maniera de comunicare

Platforma Meta, părintele Instagram, va permite utilizatorilor să-și creeze propriile chatbot-uri bazate pe inteligență artificială și să le adauge la profilurile lor.

Concret, noua funcție permite utilizatorilor Instagram să își creeze propriile personalități virtuale, cu ajutorul unui nou instrument, bazat pe inteligența artificială, care să comunice în locul lor.

Instagram și-a denumit noua funcție AI Studio.

AI Studio a permis până acum numai personalităţilor să folosească versiuni virtuale ale propriei persoane.

Noile personalitățile pot răspund la mesajele de pe Instagram

Funcția este destinată creatorilor cu conturi profesionale. Personalitatea creată prin AI Studio este „o extensie a lor înșiși” și poate răspunde la întrebările frecvente de la fani sau urmăritori, explică Time.com

Creatorii, dar mai ales marile companiile, pot apela la astfel de personalități din noua funcție AI Studio. Astfel, personalitățile create ar putea comunica cu oamenii și să răspundă la mesajele acestora pe anumite teme.

„Creatorii își pot personaliza AI-ul pe baza unor aspecte precum propriul conținut din cadrul rețelei, subiecte de discuție care trebuie evitate sau link-uri pe care doresc să le trimită” se arată în descrierea oficială a noii funcții.

Șanse mici pentru utilizatorii Instagram din Europa

Pentru început noua funcție a Instagram este disponibilă doar în Statele Unite ale Americii.

Meta a anunțat pentru prima dată AI Studio în septembrie anul trecut. Luni, compania a început să livreze funcțiile pentru unii utilizatori.

O lansare europeană, în condițiile în care Meta este nemulțumită de noua legislație pentru piețe digitale de aici, nu pare să se întrevadă însă prea curând.

Meta a cheltuit agresiv pe AI în ultimii ani, iar Zuckerberg a fost deschis în privința intențiilor sale de a dezvolte unii dintre cei mai buni chatboți din lume.