Nadia, Hagi şi Năstase promovează România pe milioane de euro
- Adam Popescu
- 28 aprilie 2009, 12:45
Ministrului Turismului, Elena Udrea, a anunţat azi că turismul românesc va fi promovat timp de un an de zile de foştii sportivi Nadia Comăneci, Ilie Năstase şi Gheorghe Hagi.
Instituţia a semnat azi un contract prin care Campania de promovare va costa, potrivit ministrului Turismului, Elena Udrea, câteva milioane de euro, sumă din care două milioane de euro va fi destinată difuzării unui spot pe două televiziuni internaţionale de mare audienţă.
Campania se va desfăşura sub sigla "România, land of choice" şi va include şi reclame outdoor print şi pe Internet.
"Urmează să contractăm două mari televiziuni internaţionale şi vom face o licitaţie pentru asta. Campania de promovare a turismului românesc, în parteneriat cu BRD, care avea deja o înţelegere cu cei trei mari sportivi, va debuta la sfârşitul lunii mai şi va dura aproximativ un an, până când va fi gata şi va începe să fie promovat brandul României", a declarat Udrea.
CITIŢI ŞI: România, în căutarea brandului turistic
Travel Channel surprinde imaginea negativa a Romaniei
România îşi caută brand în străinătate
Turismul de stat, vândut cu 10 milioane de lei
"Imnul turistic al României", 10.000 de euro
Gică Hagi, un brand de 2.000.000 de euro pe an