Adolescente din judeţele Moldovei sunt recrutate pentru a fi reeducate în spirit gay

Consiliile Americane pentru Educație Internațională din România încearcă să repete, în tabăra „GirlUp!”, experimentul îndoctrinării liceenilor cu teoria „egalităţii de gen”, desfăşurat în februarie la Focşani.

Promotorii ideologiei „Transgender/LGBT” în rândurile adolescenţilor români îşi văd nestingheriţi de planul lor, în ciuda scandalurilor provocate de proiectul Strategiei Naţionale de Educaţie Parentală 2018-2025 şi dezbaterea din 24 februarie la care elevilor de liceu din Focşani le-a vorbit un transexual despre faptul că „identitatea de gen și orientarea sexuală sunt două lucruri diferite, care se pot combina în orice fel posibil”. Organizatorul evenimentului de la Focşani, Consiliile Americane pentru Educație Internațională (American Councils for International Education), recrutează, în perioada 26 iunie-20 iulie, 20 de fete cu vârste între 14 şi 18 ani care urmează să participe la tabăra „GirlUp!” de 4 zile, între 9 şi 12 august, la Pădureni, județul Covasna.

Ca şi în cazul evenimentului de la Focşani, când oficial dezbaterea „Women Talk” trebuia să fie despre discriminarea femeilor şi violenţa domestică, organizatorii nu anunţă scopul real al taberei, adică îndoctrinarea tinerelor în spiritul „diversităţii” şi „egalităţii de gen”. Ei se ascund în spatele multor cuvinte meşteşugite.

 

Ce înseamnă să fii un adolescent în anul 2018?

Sub acest titlu este postat pe site-ul americancouncils.ro anunţul privind organizarea taberei „Girl Up!” din Covasna, al cărui text îl redăm integral, pentru a se vedea cum îşi maschează promotorii adevăratele intenţii în spatele unor vorbe goale: „Mereu conectați și mereu antrenați în ultimul trend, tinerii nu pot fi ignorați ca parte esențială a societății românești. Putem să vedem oricând filme, să citim știri internaționale, să ascultăm ultimul album al trupei preferate, dar tot noi trebuie să ne și preocupăm dacă societatea din jurul nostru ne reprezintă și ia în considerare bunăstarea și dorințele noastre. Din acest spirit a pornit proiectul Girl Up!

În societatea noastră persoanele de gen feminin sunt mult mai predispuse să fie supuse la violență și discriminare. Organizația Mondială a Sănătății atestă că în timpul vieții, 1 din 3 femei va fi victimă a violenței fizice sau sexuale. Un studiu realizat la nivelul Uniunii Europene în 2014 de Agenția Europeană pentru Drepturile Fundamentale a arătat că una din 20 de femei au fost violate după vârsta de 15 ani. Statisticile sunt înfiorătoare și demonstrează că violența împotriva femeilor este o problemă mondială, iar în România femeile se mai confruntă cu o problemă gravă. Același studiu realizat la nivelul UE arată că, dintre toți cetățenii europeni intervievați, românii sunt cei mai mulți care cred că violul poate fi justificat (55%) și au fost cei mai mulți care să fie de acord că anumite „scuze” pentru viol pot fi consumul de droguri sau alcool sau dacă îmbrăcămintea sau atitudinea victimei este provocatoare.

În 2013, un sondaj INSCOP arată că 30.9% dintre respondenți consideră că uneori este și vina femeii că este bătută. 7.3% cred că femeia este proprietatea bărbatului.

Echipa Girl Up! nu consideră că acesta este mediul în care trebuie să crească tinerele românce. Schimbarea trebuie făcută prin reeducarea ambelor sexe, iar noi ne dorim, într-o primă fază, să investim resurse și timp în bunăstarea fetelor, să se simtă protejate și încrezătoare, să nu se desconsidere sau subestimeze, pentru că ele nu sunt proprietatea nimănui și vrem să ne asigurăm că sunt conștiente de proprile abilități și de drepturile lor.

În spiritul susținerii tinerelor românce, Girl Up! este o tabără de 4 zile în Pădureni, județul Covasna în care 20 de fete vor avea ocazia de a învăța cum să se confrunte cu frânele din calea dezvoltării lor, care sunt problemele cu care persoanele de gen feminin se întâlnesc și cum să le depășească și să își mențină încrederea și dragostea de sine.

Tabăra, totuși, nu este neapărat despre a acumula niște cunoștințe, ci despre a deprinde o stare de spirit. Spiritul pe care noi dorim să-l transmitem este unul încrezător, independent și asumat, iar training-urile din tabără vor fi atât de dezvoltare personală, cât și de autoapărare.

Indiferent dacă ești pasionată de problemele femeilor sau dacă nu te-ai preocupat vreodată de astfel de lucruri, noi te așteptăm să te înscrii pentru că ceea ce ne dorim noi este ca tu să fii deschisă la idei noi și să fii gata să îți împărtășești experiențele cu alte fete de vârsta ta într-un mediu sigur.

Tabăra este gratuită. Echipa va asigura drumul dus-întors de la Iași către Covasna, cazarea și mesele. Singurul cost care trebuie suportat de către participante este drumul de la domiciliu până în Iași și de la Iași spre domiciliu, după terminarea taberei. Girl Up! este un proiect finanțat prin programul FLEX Alumni Grants și în parteneriat cu Direcția Județeană de Sport și Tineret Covasna”.

„Să fii deschisă la idei noi”

Din toată polologhia de mai sus esenţialul este cuprins în următoarele cuvinte: „Ceea ce ne dorim noi este ca tu să fii deschisă la idei noi și să fii gata să îți împărtășești experiențele cu alte fete de vârsta ta într-un mediu sigur”. Cam aşa justificau şi necesitatea educaţiei parentale: Părinţii şi elevii să nu rămână limitaţi la valorile familiei formate din bărbat şi femeie, să înveţe să accepte „diversitatea”, adică să fie deschişi la idei noi.

Interesant este că, aşa cum s-a întâmplat în februarie, ţinta sunt doar adolescente din Moldova, mai precis din județele Suceava, Botoșani, Neamț, Iași, Bacău și Vaslui. Probabil că promotorii „egalităţii de gen” şi-au localizat laboratorul unde-şi testează proiectul după gradul de sărăcie al regiunii, fiindcă acolo gratuitatea este sigur mai la preţ decât în zonele cu un standard mai ridicat de viaţă.

 

Ce vor învăţa cele 20 de fete

Din experienţa de la Focşani, în spatele căreia s-a aflat tot Consiliile Americane, adolescentele vor învăţa în tabăra „GirlUp!” că genul este diferit de sex și că identitatea lor de gen nu are nicio legătură cu sexul lor biologic. Vor auzi că ele sunt fete nu prin naștere, adică nu pentru că aceasta este identitatea lor naturală, ci pentru că familia și societatea le-a atribuit, în mod artificial, identitatea de femeie. Totul sub pretextul emancipării.

Iată pasaje din ce le-a spus conferenţiarul transsexual elevilor din Focşani pe 24 februarie 2018: „Cred că este extraordinar de recompensator să facem exercițiul să gândim dincolo de binaritatea masculin-feminin, pentru că fiecare avem în noi, fie că e 0,1%, fie că e 70%-80%, din genul pe care îl/se consideră celălalt; și la fel de bine, și la fel de valabil, sunt acele identități care se numesc non-binare, care nu aparțin nici genului masculin, nici genului feminin, s-ar putea să aparțină amândurora în proporții diferite și variabile sau niciunele”.

„Identitatea de gen și orientarea sexuală sunt două lucruri diferite, care se pot combina în orice fel posibil. Eu acum mă identific ca un bărbat trans. Hetero, sacro, romantic și pan-sexual nu mă întreba ce înseamnă, vreau să vă faceți voi exercitiile!”.

„Am avut relații de lungă durată cu femei pe care le-am considerat heterosexuale, pentru că eu - și asta vreau să fac mențiunea pentru că persoanele trans s-au săturat să fie reduse la corpul lor, la organele lor genitale; nu vrem să fim reduși la asta. Genul e aici (arată spre propriul cap). Dar există persoane trans care sunt heterosexuale, care pot fi homosexuale și care sunt homosexuale”.

 

Încercarea de implementare a Strategiei naţionale de educaţie pro-gay

Proiectul Strategiei Naţională de Educaţie Parentală 2018-2025 a fost pus în dezbatere publică pe site-ul Ministerului Educaţie Naţionale (MEN) pe 11 iunie şi trebuia să se încheie pe 10 iulie. În baza Strategiei, urma să înceapă un proces de reeducare a părinţilor pentru ca, la rândul lor, aceştia să-şi înveţe copiii să nu mai „idealizeze familia tradiţională”. Ministerul intenţiona să promoveze „o nouă cultură familială” şi „respectul pentru diversitate”, iar pentru aceasta numai în primul an îşi propunea să cheltuie de la buget 300 de milioane de lei, înfiinţând reţele de educatori parentali.

Pe 20 iunie proiectul a dispărut brusc şi fără explicaţii de pe site-ul MEN. La solicitarea Evenimentului zilei, ministerul a făcut următoarea precizare: „Urmare a numeroaselor propuneri de îmbunătățire primite după postarea documentului în dezbatere publică, Ministerul Educației Naționale a decis demararea procesului de analizare a recomandărilor primite, în cadrul grupului de lucru interinstituțional. Pe baza sugestiilor primite, până la acest moment, de către MEN, proiectul Strategiei Naționale de Educație Parentală va fi îmbunătățit și lansat într-o nouă etapă de dezbatere publică, alături de toți partenerii de dialog și factorii implicați”. Decizia de retragere a venit după ce peste 500 de ONG-uri din întreaga ţară lansaseră cu o zi înainte o campanie de strângere de semnături împotriva adoptării documentului respectiv.

 

O scrisoare deschisă

 La începutul lunii iulie, premierul Viorica Dăncilă a fost solicitat, printro scrisoare deschisă, să retragă definitiv Strategia Naţională pentru Educaţia Parentală 2018 – 2025, care este o creaţie a „propagandei progresiste”. „Am studiat cu atenţie documentul intitulat Strategia Naţională pentru Educaţia Parentală 2018 - 2025, pus în dezbatere publică de către Ministerul Educaţiei Naţionale ca o prioritate imediată pentru viitorul societăţii româneşti, în general, şi al şcolii româneşti, în special, document nesemnat şi neasumat de către nicio persoană, deci un document fără niciun autor. De la primul paragraf până la ultimul, acest document programatic este o creaţie a propagandei progresiste care caută terenul potrivit pentru a face noi experimente sociale, pentru a educa o nouă generaţie în spiritul negării oricărei moşteniri culturale şi a negării radicale a creştinismului”, se arăta în scrisoarea adresată Vioricăi Dăncilă de către Platforma „Împreună”.

 

Din nou Moldova

Apoi, Ministerul Educaţiei a revenit cu precizarea că proiectul nu a fost elaborat de MEN ci de mai multe ONG-uri: „Acest proiect de strategie a fost elaborat în cadrul programului „Promovarea strategiei naţionale pentru educaţia parentală”, implementat de Fundaţia Copiii Noştri (FCN), în parteneriat cu Federaţia Organizaţiilor Neguvernamentale Pentru Copil (FONPC) şi Organizaţia Formation des Parents din Elveţia şi a fost co-finanţat printr-un grant din partea Elveţiei. Draftul „Strategiei Naţionale pentru Educaţie Parentală” a fost definitivat de către UNICEF şi Fundaţia Copiii Noştri, ca urmare a contractului de consultanţă încheiat între UNICEF şi Fundaţia HoltIS”. Trebuie precizat că HoltIS, care a dezvoltat programul de educaţie parentală, are sediul în localitatea Miroslava din judeţul Iaşi.

 

Legătura dintre Focşani şi Pădureni

Din echipa de organizare a taberei „Girl Up!” face parte şi tânăra Irina N., care este prezentată astfel pe site-ul americancouncils.ro: Este în clasa a 11-a la un liceu din Vrancea. Irina este absolventă a programului de burse FLEX, unde a studiat pentru un an de liceu în SUA, fiind membră activă a clubului de feminism din cadrul liceului său american. De asemenea, Irina participă la schimburi de experiență internaționale, cu tematica diversitate și incluziune socială. Pe 24 februarie 2018, Irina a organizat la Focșani, alături de alți 9 adolescenți din comunitate, Women Talk – prima conferință despre women empowerment din regiunea Moldova, conferință care a provocat numeroase controverse la nivel național.

 

„GirlUp” pregăteşte activiste în domeniul „egalităţii de gen” pe banii Fundației Națiunilor Unite

Girl Up este, potrivit site-ului girlup. com, o inițiativă globală de dezvoltare a liderilor, poziționând fetele ca să fie lideri în mișcarea pentru egalitatea de gen. Cu mai mult de 2.200 de cluburi în peste 100 de țări, Girl Up se laudă că a pregătit 40.000 de fete din toate mediile sociale pentru a crea schimbări tangibile pentru femei peste tot în lume. Girl Up oferă cursuri de leadership și instrumente adolescentelor pentru a deveni activiste în domeniul egalității de gen. Girl Up se mai prezintă ca o inițiativă a Fundației Națiunilor Unite, care lucrează într-o comunitate globală de parteneri pentru a atinge egalitatea de gen în întreaga lume.

 

Consiliile Americane se prezintă

Înființate în 1974, Consiliile Americane pentru Educație Internațională (American Councils for International Education) sunt o organizație non-profit ce lucrează pentru a îmbunătăți înțelegerea dintre țări, pentru a încuraja indivizii să facă schimb de idei și pentru a dezvolta colaborarea prin educație. Consiliile proiectează, implementează și sprijină programe inovative în Statele Unite, Europa, Eurasia, Orientul Mijlociu, Asia și Africa. În ultimii 40 de ani, Consiliile Americane au devenit una dintre organizațiile de top în domeniul educației și al trainingurilor. Consiliile administrează mai mult de 30 de programe de schimb de experiență și training, incluzând numeroase programe guvernamentale pentru liceeni, studenți, absolvenți și profesori. Consiliile Americane administrează în mod profesionist programe culturale, profesionale și academice pentru zeci de mii de participanți din Afganistan, Africa, Eurasia, Orientul Mijlociu, Asia de Sud Est și Europa de Sud Est.

 

Poziţia Platformei civice „Împreună” cu privire la intruziunea ideologiei de gen în educaţia copiilor

Prin astfel de evenimente, copiii si părinţii din România sunt deodată puși in fata unei realități juridice noi impuse prin activități educaționale care au drept obiectiv implementarea ideologiei de gen. Această nouă realitate juridică este fundamentată pe conceptele „egalitate de gen”, „roluri de gen”, „stereotipii de gen”, concepte normativizate şi prin care ideologia de gen a devenit normă juridică in România.

Noțiunea de „egalitate de gen” nu este nicăieri definită în legislația românească sub o definiție juridică de sine-stătoare, la fel cum și „promovarea diversității” o identificăm definită mai mult ideologic, în plan mediatic. Din cuprinsul Convenţiei de la Istanbul ratificată de România în 2016 înțelegem totuşi că „egalitatea de gen” nu înseamnă egalitatea femeii cu bărbatul, ci înseamna posibilitatea ca o persoană să fie, în mod egal, genul în care se identifică. Aceste noțiuni au început deja să fie implementate în viețile copiilor noştri prin evenimente ca cel din Bucureşti 19 ianuarie 2018 (când peste 100 de liceeni au fost duși pe bază de liste la un film cu conţinut pornografic homosexual şi cu explicații date de preşedintele ACCEPT), din Vrancea 24 februarie 2018 (când liceenii au învățat de la o persoana transgender că identitatea de gen şi orientarea sexuală se pot combina în orice fel posibil) ori din această vară prin tabăra de la Pădureni.

 

Articolul 487 din Codul civil

Din cuprinsul acestor evenimente, înțelegem exact despre ce este vorba și care este conținutul acestor noțiuni. Chiar dacă aceste noțiuni noi par dificil de înţeles, nefiind nici măcar juridic definite într-un mod clar, ele privesc însăși identitatea ființei umane, în speță, identitatea ființei unui copil. Din cuprinsul activităților educaționale amintite mai sus, se înțelege că ceea ce a învățat un copil într-o astfel de activitate este cât de dezirabil este să ai o altă orientare sexuală şi că îşi pot alege, în orice moment, genul.

Părinţii trebuie să știe însă că, potrivit articolului 487 din Codul civil, ei sunt cei care „au îndatorirea de a se îngriji de dezvoltarea psihică, intelectuală, de educaţia, învăţătura şi pregătirea profesională a copiilor potrivit propriilor lor convingeri, dar şi potrivit însuşirilor şi nevoilor copiilor”.

De aceea, în virtutea acestei responsabilități, părinții sunt obligați să înțeleagă conţinutul acestor noțiuni pentru a fi respectat interesul superior al copilului care are însușiri şi nevoi proprii şi căruia nu îi poate fi pusă la îndoială identitatea de gen fără a-i fi încălcat dreptul la o copilărie normală, cu dezvoltarea lui armonioasă înspre adult.

Demnitatea umană a oricărei persoane este supremă, este corolarul tuturor drepturilor omului, indiferent de sexul si orientarea ei sexuală, dar aceasta nu înseamna că toţi copiii României trebuie educați conform ideologiei de gen, ci ei trebuie educați potrivit interesului superior al copilului, fără relativizarea ființei lor într-o perioadă de creștere şi dezvoltare.

Demnitatea şi drepturile unei minorități sexuale sunt indiscutabil respectate prin legislația noastră, însă este o evidenţă faptul că propaganda ideologiei de gen încălcă prin astfel de activități interesul superior al copilului şi dreptul constituțional al părinţilor care, potrivit articolului 29 alineat 6 din Constituţia României au dreptul de a asigura, potrivit propriilor convingeri, educaţia copiilor minori a căror răspundere le revine. În mod similar, acest drept este garantat şi de articolul 14 alineatul 3 din Carta Drepturilor Fundamentale a Uniunii Europene care consacră dreptul părinţilor de a asigura educarea şi instruirea copiilor lor potrivit propriilor convingeri religioase, filosofice şi pedagogice.