Mirela Voicu: Un brand care a contat și contează

Pe vremea cand eram jurnalista, demult, desigur, am lucrat 8 luni la Evenimentul Zilei.

Dupa 8 luni m a dat Nistorescu afara. Sa zicem “nepotrivire de caracter”. Cred ca nu i-a parut rau niciodata ca m-a dat afara, nici mie, pentru ca “sutul in fund” de la Nistorescu m-a aruncat in televiziune.

Pentru mine cele cateva luni petrecute acolo au fost importante. Am lucrat cu golden team, Simona Ionescu, Vlad Teodorescu, Radu Popa, Ciprian Chirvasiu, Dumnezeu sa l aiba in paza lui.

Eram acreditata la cateva ministere si la primariile de sector. Intr o zi, un primar de sector imi spune, intr-un moment rar de sinceritate: “auzi, te rog io mult sa nu scrii nimic de mine de bine. Ca daca scrii de bine, o sa scrii si de rau si atunci prefer sa ma ignori. Stresul meu e sa nu care cumva s apar naibii in Evenimentul Zilei, ca e jale”.

Pe vremea aceea, autoritatile locale, centrale, de orice fel, erau foarte atente si foarte sensibile la semnalele de alarma ale presei. Presa schimba guverne, ministri, schimba soarta alegerilor. E adevarat ca si jurnalistii erau jurnalisti. Si nu numai pentru ca verificau stirile din trei surse, dar mai ales pentru ca o ancheta putea dura si cateva luni.

Evenimentul Zilei a fost si ramane un brand care a contat si conteaza. Dar, dincolo de brand, Evenimentul Zilei a adus nume importante in jurnalismul romanesc.

La multi ani, tuturor celor care si au pus veeodata semnatura in Evenimentul Zilei!