Mircea Badea a criticat-o aspru pe Ana Morodan, care a acceptat să promoveze o brânză de lux care nu exista. El a declarat că influencerița nu este Einstein și că nu trebuie ridicată în slăvi.
Mircea Badea a criticat-o aspru pe Ana Morodan, care a acceptat să promoveze o brânză de lux care și-a fabricat în mod fals o tradiție care nu există. El a declarat că majoritatea influencerilor câștigă sume uriașe de bani doar pentru că oferă niște coduri de reducere. Iubitul lui Carmen Brumă a mai spus că mulți se cred Einstein doar pentru că au succes pe Internet.
Mircea Badea, despre Ana Morodan
„Asta cu influencereala nu numai că este de interes în România, dar e și generatoare de venituri uriașe. Cum să te uiți pe Instagram la influencerii lui pește, de ce să te uiți când ei prestează doar o infinită pauză publicitară. Este ca și cum te-ai uita la televizor și nu poti vedea o emisiune, o știre, un film, vezi non-stop spoturi publicitare. N-au conținut, în afară de «Aveți un cod de reducere, în sfârșit.Cum a reușit un tânăr să păcălească niște influenceri să promoveze un produs care nu există, mai exact, brânza Regelui Carol al III-lea! Nume din online, Ana Morodan, să fim serioși. Cu toată dragostea, nu e Einstein, dar are sute de mii de fani, mă depășește”, a mărturisit Mircea Badea în emisiunea În gura presei de la Antena 3 CNN.
Cum a pornit totul
Totul a început de la un om de marketing povesteşte care a reuşit să păcălească nişte influenceri să promoveze un produs care nu există, „Brânza Regelui Carol al III-lea”, de la Curtea Regală a României. El a fraierit-o pe Ioana Grama, Oana Roman şi Ana Morodan.
După livrare, unii influenceri au început să şi posteze pe Instagram, „story-uri” cu produsele. „La prima impresie este foarte elegant şi maiestuos, aşa”, s-a arătat impresionat unul dintre influenceri, Claudisky, cu peste 1,7 milioane de urmăritori.
Și Ana Morodan a fost păcălită
Ana Morodan a postat pe Instagram o poză, cu brânza desfăcută, tăiată bucăţi şi aşezată pe farfurii frumoase, alături de smochine. În imagine apare scrisoarea care prezintă detalii despre „Brânza Regelui”. La momentul respectiv, influencerița și colegele ei de breaslă nu știau că totul a fost o farsă. Cel care a gândit experimentul a vrut să arate că influencerii promovează produse despre care nu știu nimic. Mulți dintre ei nici nu folosesc produsele promovate.