"Am solicitat şi constructorului Tirena Scavi (de pe lotul 2 al autostrăzii Timişoara-Lugoj – n.r.) şi constructorului Selina de pe Lugoj-Deva, lotul 2, să urgenteze lucrările în aşa fel încât să nu se facă proiectul în 30 de luni, ci mai repede. Dacă nu vor reuşi să termine până în decembrie 2015, în septembrie 2015 vom proceda la «fazare» (în funcţie de stadiul lucrărilor la acea dată – n.r.). Avem un memorandum deja aprobat în Guvern, Comisia Europeană a aprobat «fazarea» geologică propusă de noi, a proiectelor, în aşa fel încât să fie finanţate şi din alocarea 2007-2013 şi din alocarea 2014-2020, dar în acelaşi timp ne bazăm pe forţa de lucru a companiilor", a declarat Dan Şova, la Recaş, în județul Timiș.

Șeful de la Transporturi a mai precizat că a discutat și cu omologul său din Ungaria despre autostrada care va fi construită de ţara vecină până la graniţa cu România.

"Ei vor ajunge cu autostrada la graniţă cu nouă luni înaintea noastră. Am avut mai multe discuţii. Ei nu au spaţii de parcare a TIR-urilor pe perioada în care nu se trece la graniţa, facem totul la noi", a mai spus Şova.