Miliarde de utilizatori de iPhone au fost avertizați despre un nou truc care ar putea duce la blocarea definitivă a conturilor Apple

Apple Sursa foto: captură video Apple.com

Multe de conturi Apple dețin informații personale valoroase, precum fotografii, videoclipuri și mesaje sentimentale. O femeie din California s-a oferit să emită un cec de 10.000 de dolari pentru a-și recupera contul, deoarece acolo erau singurele fotografii cu fiicele sale.

Majoritatea proprietarilor de iPhone își protejază datele personale în spatele unui cod de securitate simplu, format din patru sau șase cifre. Dar, numai cu acest mijloc de precauție, infractorii pot sparge foarte simplu o astfel parolă.

Este și cazul unei femei, Greg Frasca, din Florida, SUA. După ce niște hoți de buzunare i-au furat iPhone-ul, Frasca și-a a blocat de ID-ul său Apple. Dar, hoții i-au spart parola pentru și au activat o altă setare de securitate Apple, aproape imposibil de identificat, potrivit Wall Street Journal.

Cu toate acestea, politicile Apple sunt foarte stricte în ceea ce privește securitatea contulurilor, ceea ce îi pune uneori pe utilizatori în dificultate. Odată ce ai-ți fost fraudat vă va fi foarte greu să recuperați cheia de securitate. Cheile de recuperare, introduse în 2020, sunt coduri de 28 de caractere generate aleatoriu, care sunt folosite pentru a vă ajuta să redobândiți accesul la ID-ul Apple. 

Pierderea parolei poate duce la blocare definitivă

Site-ul web al Apple avertizează că pierderea accesului la cheia de recuperare înseamnă că „puteți fi blocat definitiv din contul dvs.”Frasca a declarat pentru Wall Street Journal că s-a oferit să zboare din Florida la sediul Apple din California pentru a-și dovedi identitatea în persoană și chiar să emită un cec de 10.000 de dolari pentru a recupera contul, deoarece în contul respectiv erau singurele fotografii cu fiicele sale. Apple  spune că încearcă mereu să găsească modalități pentru  a proteja oamenii împotriva unor astfel de situații.

„Empatizăm cu oamenii care au avut această experiență și luăm foarte în serios toate atacurile asupra utilizatorilor noștri, oricât de rare ar fi”, a spus un purtător de cuvânt al Apple, citat de The Sun. „Lucrăm serios în fiecare zi pentru a proteja conturile și datele utilizatorilor noștri și căutăm tot timpul soluții de protecție.” 

Majoritatea proprietarilor de iPhone își protejază datele personale în spatele unui cod de securitate simplu, format din patru sau șase cifre. Dar, numai cu acest mijloc de precauție, infractorii pot sparge foarte simplu o astfel parolă. Este și cazul unei femei, Greg Frasca, din Florida, SUA. După ce niște hoți de buzunare i-au furat iPhone-ul, Frasca și-a a blocat de ID-ul său Apple. Dar, hoții i-au spart parola pentru și au activat o altă setare de securitate Apple, aproape imposibil de identificat, potrivit Wall Street Journal.

Cu toate acestea, politicile Apple sunt foarte stricte în ceea ce privește securitatea contulurilor, ceea ce îi pune uneori pe utilizatori în dificultate. Odată ce ai-ți fost fraudat vă va fi foarte greu să recuperați cheia de securitate. Cheile de recuperare, introduse în 2020, sunt coduri de 28 de caractere generate aleatoriu, care sunt folosite pentru a vă ajuta să redobândiți accesul la ID-ul Apple. 

Pierderea parolei poate duce la blocare definitivă

Site-ul web al Apple avertizează că pierderea accesului la cheia de recuperare înseamnă că „puteți fi blocat definitiv din contul dvs.”Frasca a declarat pentru Wall Street Journal că s-a oferit să zboare din Florida la sediul Apple din California pentru a-și dovedi identitatea în persoană și chiar să emită un cec de 10.000 de dolari pentru a recupera contul, deoarece în contul respectiv erau singurele fotografii cu fiicele sale.

Apple  spune că încearcă mereu să găsească modalități pentru  a proteja oamenii împotriva unor astfel de situații. „Empatizăm cu oamenii care au avut această experiență și luăm foarte în serios toate atacurile asupra utilizatorilor noștri, oricât de rare ar fi”, a spus un purtător de cuvânt al Apple, citat de The Sun.„Lucrăm serios în fiecare zi pentru a proteja conturile și datele utilizatorilor noștri și căutăm tot timpul soluții de protecție.”