Vizitatorii târgului de turism de la Londra pot realiza o călătorie virtuală prin România cu ajutorul ochelarilor VR şi pot viziona filme în care sunt expuse cele mai importante destinaţii turistice din România, se arată într-un comunicat al Ministerului Turismului
România este promovată ca destinaţie turistică la cel mai mare târg de turism de tip business-to-business din lume, World Travel Market, care se desfăşoară, în perioada 5 - 7 noiembrie, la Londra.
"Ministerul Turismului vine în întâmpinarea celor prezenţi la târg cu prezentări video, respectiv clipuri de promovare care rulează pe două ecrane de mari dimensiuni amplasate în cadrul standului. Vizitatorii sunt invitaţi să vizioneze filme în care sunt expuse cele mai importante destinaţii turistice din România. De asemenea, în cadrul standului, cei care doresc pot avea parte de o experienţă inedită, călătoria virtuală prin România cu ajutorul ochelarilor VR. În plus, tradiţiile româneşti sunt puse în valoare de un pictor din Bucovina care prezintă publicului creaţii de artă populară", se precizează în comunicatul citat.
Standul României a fost pus la dispoziţie gratuit de către minister tuturor operatorilor de turism interesaţi de promovare în cadrul expoziţiei londoneze. Astfel, 41 de co-expozanţi publici şi privaţi prezintă oferta turistică a României alături de liderii mondiali ai industriei care împărtăşesc noile tendinţe şi inovaţii din sectorul de turism.
La cea de-a 39-a ediţie a târgului de turism de la Londra, reprezentanţii Ministerului Turismului promovează cele mai importante destinaţii turistice din România în contextul celebrării Centenarului şi al preluării Preşedinţiei Consiliului Uniunii Europene din 2019.
Spaţiul destinat promovării României se întinde pe o suprafaţă de 300 de metri pătraţi destinaţi întâlnirilor business-to-business între operatorii români şi cei străini interesaţi de ţara noastră ca destinaţie de turism.
World Travel Market este cea mai mare manifestare de turism din lume adresată exclusiv profesioniştilor din domeniu şi reprezentanţilor mass-media din întreaga lume.