Meta va introduce reclame pe Threads la începutul anului 2025

Sursa foto: Photo 283442738 © Waingro | Dreamstime.com

Meta Platforms (META.O) plănuiește să introducă reclame în aplicația sa de socializare Threads la începutul anului viitor, a raportat miercuri The Information, citând trei persoane care sunt implicate direct ăn aceste planuri.

Threads, o alternativă la platforma X

Aplicația Threads a fost lansată în iulie anul trecut ca un competitor pentru X, fostul Twitter, în încercarea de a câștiga utilizatori de la site-ul de micro-blogging de facto în timpul preluării sale haotice de către miliardarul Elon Musk.

Aplicația a atins 275 de milioane de utilizatori activi lunar, a declarat luna trecută CEO-ul Meta, Mark Zuckerberg, un semn al creșterii sale rapide.

Reclame pe Threads din ianuarie 2025

Threads intenționează să permită unui număr mic de agenți de publicitate să creeze și să publice reclame pe aplicație începând din ianuarie, conform raportului.

O echipă din cadrul diviziei de publicitate a Instagram conduce inițiativa, se arată în raport.

Între timp, Meta nu se așteaptă ca Threads să fie „un motor semnificativ al veniturilor din 2025,” a declarat CFO-ul Susan Li într-o conferință de după publicarea rezultatelor financiare în octombrie.

Threads, mai multe funcții în aplicație

Ea a mai spus că compania plănuiește să introducă mai multe funcții în aplicație.

Threads / Sursa: treads.app

„Prioritatea noastră este să construim valoare pentru consumatori înainte de toate, în prezent nu există reclame sau funcții de monetizare pe Threads,” a declarat un purtător de cuvânt al Meta într-un răspuns prin e-mail.

Veniturile din publicitate la X au scăzut, conținutul fiind cel care ridică semne de întrebare

Threads ar putea atrage anunțători de la X într-un moment în care platforma a suferit o schimbare drastică sub conducerea lui Musk.

În august, X al lui Musk a dat în judecată o alianță globală de publicitate și mai multe companii mari, inclusiv Mars și CVS Health (CVS.N), acuzându-le că au conspirat ilegal pentru a boicota site-ul și că au cauzat pierderi de venituri, conform Reuters.

Veniturile din publicitate la X au scăzut timp de luni de zile după ce Musk a cumpărat compania în 2022. Unii agenți de publicitate au fost reticenți în a cheltui bani pentru publicitate sub conducerea lui Musk, din cauza întrebărilor și temerilor că brandurile lor ar putea apărea lângă conținut dăunător care, altfel, ar fi fost eliminat sub conducerea anterioare.