Editura Evenimentul si Capital

Membru CNA: Difuzarea unui spot despre referendum, la solicitarea președinției nu este unul de informare, ci unul de promovare

Autor: | | 0 Comentarii | 341 Vizualizari

Membru al Consiliul Național al Audiovizualului (CNA), Radu Herjeu, a scris într-o postare, pe Facebook, că difuzarea unui spot referitor la referendum, la solicitarea președinției, nu este unul de informare, ci unul de promovare.

"Administrația Prezidențială ne-a solicitat să recomandăm radiodifuzorilor un spot privind referendumul de duminică, că fiind de interes public. Din punctul meu de vedere, urmărind clipul cu atenție, el nu este unul de informare, ci unul de promovare a (doar) uneia dintre pozițiile față de referendum, și anume prezența la vot și votul pozitiv. Ceea ce este legitim, țînând cont că este al inițiatorului.

Dar, neînsoțit de clipuri conțînând celelate două poziții, de boicot sau de mers și votat negativ, nu poate fi considerat că răspunde interesului public de a fi informat.

Televiziunile pot și chiar ar trebui să dea acest spot, în regim gratuit, așa cum cere legea, fără nicio recomandare din partea CNA. Și să dea toate spoturile care îndeamnă la vot pozitiv/negativ sau la boicot", a afirmat Radu Herjeu. La PS, acesta a încheiat că: "aștept repercusiunile".

SCANDALUL continua! Ce ar fi facut familia adoptiva a Sorinei la scoala unde invata fetita! Cazul a ajuns la Guvern!

Pagina 1 din 1





Stirile zilei

Alte articole din categoria:

Alte articole din categorie

capital.ro
libertatea.ro
rtv.net
fanatik.ro
wowbiz.ro
b1.ro
cancan.ro
playtech.ro
unica.ro
dcnews.ro
stiridiaspora.ro

LASA UN COMENTARIU

Caractere ramase: 1000

CITEŞTE ŞI