„În aceeași seară în care soțul ei și fratele său înstrăinat, Prințul William, au apărut, separat, la o ceremonie de decernare a premiilor în onoarea mamei lor regretate - și în momentul în care irup speculațiile ticăloase despre boala lui Kate Middleton, despre fotografia de familie falsă și chiar despre trăinicia căsniciei ei — Meghan lansează un brand de stil pe Instagram”, își începe analiza ironică Maureen Callahan, o renumită editorialistă americană a DailyMail.com, cunoscută pentru articolele sale de opinie despre politică, feminism, cultura pop și evenimente actuale.
„Mai rău, câteva ore mai târziu, ea și Harry și-au anunțat câștigătorul propriului premiu NAACP „Digital Civil Rights” de 100.000 de dolari prin Archewell, continuă aceasta.
Meghan Markle, la fel ca natura, detestă vidul
„American Riviera Orchard” (Livada de pe Riviera Americană, n.ed.) este cea mai recentă completare a brandului „Sussex” (ea și soțul ei sunt ducesă și duce de Sussex, n.red.) și este la fel de „bej și de plată” precum este Ducesa noastră a Disperării și nesfârșitele ei nemulțumiri.
Mesajul urgent de la un prieten despre această lansare a spus totul: „Nu pot face față”.
Cine dintre noi poate? Mai ales aceia dintre noi care am rămas aici, cu ei, în Statele Unite.
Tocmai când crezi că Meghan Markle ar putea arăta o parte din acea bunătate pe care îi place să o menționeze - ei bine, ea nu o poate materializa. Ea nu va face nimic din ceea ce ar putea fi catalogat ca bun sau ca bunătate.
Să clarificăm mai întâi un lucru: noi, în America, nu numim coastele noastre „riviere”.
Marca de ustensile de bucătărie, mai importantă decât cancerul socrului
Sunt plaje, maluri sau golfuri. Le iubim, facem plajă, ne plimbăm și facem picnic și ne plimbăm câinii, dar nu le numim „riviere”.
În ceea ce privește acea „livadă”, este în mod clar menită să evoce marea moșie de 14 milioane de dolari a ei și a lui Harry din Montecito, plină cu pomi fructiferi, grădini de trandafiri și ceva găini.
Cu siguranță, știm că veniturile la care femeile americane obișnuite se pot raporta distrug visul de a avea vreodată o casă. Dar ele ar cumpăra ustensilele de bucătărie prea scumpe ale lui Meghan!
Dar, să ne detașăm de această relansare de produs, în timp ce păstrăm aproape de sufletul nostru noțiunea de compasiune.
Deschidem videoclipul promoțional ce ne înfățișează mâna unei femei aranjând trandafiri roz și albi pe un fundal de gri-bej (greige, în lb. engleză, n.red.); filmul este filtrat pentru a arăta a vechi, în timp ce Nancy Wilson cântă, pe o melodie de swing-time, „I Wish You Love”.
Firește, dacă și-ar fi dorit dragostea cuiva, inclusiv a socrilor ei înstrăinați și suferinzi – și chiar a regelui Charles, care se luptă în prezent cu cancerul – ar fi luat o pauză și nu ar făcut această lansare inutilă a mărcii.
Ha! Meghan Markle, cunoaște-te pe tine însuți!
În plus, din nou, Meghan s-a inclus cu o forță neînduplecată, ca întotdeauna, gratuit în narațiuni ce o victimizau.
Așa că, de ce nu ne-am duce în spațiul de stil de viață-gătit-stare de bine? Dumnezeu știe că nu este supraaglomerat; doar le găsim acolo pe Goop și pe Martha Stewart și pe Oprah și pe oricare dintre surorile Kardashian.
Următoarea scenă este una luată de la distanță, blurată, cu o ușoară focalizare asupra lui Meghan, care iese cu ceva din bucătărie în timp ce poartă un top alb ce arată a fi o piesă vestimentară scumpă, „așa cum oricare dintre noi își permite” (o ironie a autoarei, n.red.).
Pentru că atunci când ne gândim la Meghan, ne gândim imediat la gătit, dulciuri, dulcețurile și conservanții pe care le va vinde aici, împreună cu o carte viitoare de bucate.
Ce are de gând să facă Meghan
Da, puține personalități publice ale timpului nostru evocă vatra și căldura, confortul casei și unitatea familiei așa cum o face ea. Această scenă de acțiune, așa cum se spune, este urmată de o privire lungă către o siluetă de femeie, îmbrăcată într-o rochie de bal neagră - de zi (o altă ironie, n.red.) pe un hol de piatră arcuit. Ar putea fi aceasta ducesa noastră?
Pe un cer strălucitor, ea pare să se aplece pentru a mângâia un câine, apoi se ridică spre... ei bine, nu este clar de ce a ajuns până acolo sau ce are de gând să facă.
Apoi apare titlu ca un flash - „American Riviera Orchard” – scris în stilul faimoasei caligrafii a lui Meghan – cu un însemn regal vag plutind deasupra, totul în broderie subțire de aur.
Stil, clasă sau gunoi? Eu îl votez pe acesta din urmă
Acesta era imaginea de care se temea regretata Regină Elisabeta: Sussex-ul, o „marfă regală”, folosită pentru a distribui vase de gătit de cupru și pentru a începe un spectacol de imitație Ina Garten, valorificând familia regală, niciodată mai în criză decât acum.
Pe măsură ce Regele s-a retras de la îndatoririle sale publice, în timp ce monarhia slăbită suferă pe fondul absenței prelungite a lui Kate, Meghan promovează un brand american pentru a vinde fețe de masă, șervețele, pahare, decantoare, gemuri și jeleuri sub o siglă regală.
Cine vrea să fie Meghan Markle?
Cu cât Meghan se ia mai în serios, cu atât brandul ei personal suferă mai mult. Cu cât își exploatează mai mult dorința captivantă de faimă și relevanță, cu atât cade mai mult în aprecierea publicului.
Rochia aia de bal! Ideea e că nu putem arunca o privire mai de aproape!
Ce este aceasta, căderea Sodomei și Gomorei? Ne vom întoarce cu toții către stâlpi de sare dacă o vedem?
Întrebarea care ne vine în gând este: Meghan va vinde sare? Nu orice sare, îți dai seama - cum ar fi sarea roz, sarea de mare din cele mai rare și mai exotice corpuri de apă din lume? Rivieras, dacă vrei.
Momentul oricărui brand de stil de viață al unei celebrități este legat de orgoliu. Se bazează pe încrederea în sine a fondatorului că aproape orice altă femeie vrea să fie ca ea.
Incredibil, noul ei cont de Instagram a strâns peste 250.000 de urmăritori în cele câteva ore de la lansare, chiar dacă de pe acel cont nu este urmărită nicio altă persoană.
Meghan nu face greșeli minore
Amintiți-vă, la începutul acestei săptămâni, citatele unei surse care se pretinde a fi apropiată de Harry și Meghan – deși de atunci a fost negată de cuplu.
După ce Kate și-asumat vina pentru eșecul Photoshop (și nu voi crede niciodată că Kate a fost responsabilă), ni s-a spus că „este o greșeală pe care Meghan nu ar face-o vreodată”.
Desigur că nu! Meghan este mult prea ocupată cu cele mai insensibile, surde, prost programate lansări și relansări de branduri de pe planetă, pentru a face o greșeală minoră.
În cazul în care nu am priceput mesajul, această presupusă sursă adaugă că Meghan „are un ochi atent și o atenție ciudată la detalii”.
Meghan și Harry, „f***ing grifters”
Asta trebuie să fie ceea ce a costat-o acea afacere profitabilă cu Spotify. Este acel gen de etică a muncii care l-a determinat pe directorul executiv Bill Simmons să-i numească pe Harry și Meghan „f***ing grifters” (escroci nenorociți în lb. engleză, n.red.) care au lucrat foarte puțin și care au avut idei groaznice.
Este acel tip de „atenție la detalii” care a împiedicat-o pe Meghan să caute vreodată pe Google numele Windsor, și în special pe prințul Harry, până când i-a cunoscut. Sau de a crede că familia regală britanică, în special venerata Regină Elisabeta, erau ca niște personaje din „Medieval Times”.
Ochiul ager al lui Meghan este cel care a primit instrucțiuni despre cum să-i facă o reverență reginei și ne-a oferit o recreare sarcastică și profund disprețuitoare a scenei, în serialul Netflix - un act de batjocură de netăgăduit care l-a lăsat îndurerat până și pe Harry.
Deci, iartă-ne, Meghan, dacă tot nu reușim să cumpărăm ceea ce vinzi. Chiar dacă este vorba doar de niște șervețele de pânză și de dulceață prea scumpă.