Măsuri drastice pentru șoferii din Austria. A fost confiscat primul autoturism electric

Măsuri drastice pentru șoferii din Austria. A fost confiscat primul autoturism electric

Poliția din Austria a confiscat prima mașină electrică. Măsura a fost luată după ce șoferul a fost prins gonind cu 218 km/h.  Limita de viteză admisă pentru zona respectivă era de 130 km/h.

Austria aplică măsurile drastice pentru șoferi

Polițiștii austrieci au confiscat prima mașină electrică, după ce șoferul a fost surprins conducând cu 218 km/h. Cazul a fost înregistrat pe autostrada de sud-est (A3) din Burgenland, Austria.  Mai mult, pe lângă această măsură drastică, șoferul mașinii electrice a rămas și fără permisul de conducere.

mașini,

. Sursă foto: Pixabay

Potrivit autorităților din Burgenland, șoferul de naționalitate maghiară a fost oprit în districtul Eisenstadt-Umgebung. Acesta a fost observat de o patrulă civilă apropiindu-se de Hornstein cu o viteză mare. Totodată, polițiștii spun că acesta conducea prea aproape de alte vehicule.

Urmărit din cauza unei manevre greșite

Șoferul în vârstă de 40 de ani le-a atras atenția oamenilor legii dupa ce a făcut o depășire neregulamentară. Ulterior, polițiștii austrieci au observat că acesta nu menținea distanța de siguranță față de alte vehicule din trafic.

Ne puteți urmări și pe Google News

Mai mult, acesta a fost prins apăsând prea tare pedala de accelerație. După ce mașina i-a fost confiscată și a rămas fără permis, acesta va fi raportat autorității districtuale din Baden.

Mașini electrice

Sursa Foto: Arhiva EVZ

Austria, sancțiuni dure pentru șoferii vitezomani

Măsurile drastice sunt aplicate în cazul depășirilor considerate extreme, cu o viteză cu peste 60 km/h în zonele urbane. Șoferii care încalcă regula riscă să rămână fără permisul auto, dar și fără mașină. Mai mult, în cazul celor care continuă să încalce regulile de viteză, vehiculul poate fi definitiv confiscat și scos la licitație.

În cazul în care autoturismul este valorificat prin licitație de autorități, aproximativ 70% din încasări ajung la fondul de siguranță rutieră. Totodată, restul sume revine autorității locale respective. Austria nu este singurul stat care recurge la astfel de sancțiuni drastice pentru șoferi. Țări precum Italia sau Spania au implementat deja aceste măsuri.