Marketing pentru retaileri

Retaileri precum Metro, Cash & Carry sau Mega Image vor putea beneficia de servicii integrate de consultanţă prin intermediul firmei IMS Retail Bucharest, care s-a lansat oficial pe piaţă astăzi.

Firma propune servicii de strategie pentru magazinele din zona alimentaţie, audio - video, bricolaj sau farmaceutice, punând la dispoziţia acestora atât resurse umane pe o perioadă limitată de timp (de exemplu atunci când produsele sunt aranjate pe rafturi în preajma sărbătorilor), cât şi soluţii practice de design şi amenajare a spaţiului, astfel încât să atraga atenţia clienţilor.

IMS Retail îşi asumă şi programe de training pentru angajaţi.

 

Cu ocazia lansării, compania a prezentat programul de simulare de business Storewars pentru producători şi lanţuri de magazine, care dezvoltă aptitudinile şi gândirea alternativă de care au nevoie managerii. Storewars simulează impactul deciziilor luate având la bază informaţii detaliate despre piaţă şi despre compania în joc.

 

Storewars a fost conceput la şcoala internaţională de business INSEAD de Marcel Corstjens, ca parte a unui program de strategie avansată a bunurilor pentru consumatori.

 

IMS Retail este parte a International Marketing & Sales Group (IMSG) şi este activă pe pieţele din Turcia, Rusia şi Ungaria.

(14:30)