Mari BRANDURI ale LUMII au renunţat la LOGO-ul ORIGINAL pentru a susţine o campanie care PROMOVEAZĂ donaţiile de SÂNGE | FOTO
- Melania Stoica
- 18 august 2016, 17:54
A, B şi O sunt literele cele mai folosite de departe şi dacă mâine ar dispărea, ar fi haos. Dar tot A, B şi O sunt grupe de sânge şi tot fără ele, omenirea nu ar mai exista.
Pentru a scoate asta în evidenţă, o nouă campanie le- cerut marilor companii să renunţe la aceste litere din logo-urile lor şi mai multe companii mondiale deja au început să participe la împlinirea cauzei.
Campania, care foloseşte hashtagul #MissingType, este o colaborare a mai multe ONG-uri care doresc să crească numărul donatorilor de sânge.
Cantitatea de sânge donată pe plan internaţional a scăzut în ultimul deceniu până la 30% şi companii ca Google, Microsoft sau Tesco şi-au arătat suportul pentru această campanie.
Campania a început pe 16 august şi durează până pe 21 august şi implică 25 de centre de transfuzie din lume din SUA, Australia, Singapore, Africa de Sud, Irlanda şi Canada.
Sursă: Bored Panda