Cei care au devenit părinți recent pot depune, începînd de luni, documentele pentru obținerea stimulentului financiar de 2500 de lei.
"La initiativa Primarului General, Gabriela Firea, CGMB a aprobat acum câteva săptămâni hotărârea nr 209/2017 prin care familiile din Bucureşti primesc un stimulent financiar de 2500 de lei pentru fiecare nou născut, fie că vorbim de copii născuţi în maternităţile de stat sau private", a fost anunțul făcut de site-ul Primăriei.
Conform informațiilor oferite de Municipalitate, cererile vor fi depuse la sediul Centrului de Informare şi Consiliere pentru Cetăţeni din Şos. Ştefan cel Mare, nr. 38, sector 2 şi la sediul Direcţiei Generale de Asistenţă Socială a Municipiului Bucureşti din str. Foişorului, nr.56-58, sector 3, de luni-vineri între orele 9:00 - 15:00. Vor putea beneficia de stimulentul financiar nou-născuţii care îndeplinesc simultan următoarele condiţii: cel puţin unul dintre părinţi să aibă domiciliul sau rezidenţa în municipiul Bucureşti; naşterea să fi fost înregistrată într-o maternitate de pe raza municpiului Bucureşti (publică sau privată).
Părinţii se vor prezenta cu următoarele acte, in termen de maxim o luna de la data naşterii copilului: dosar cu şină; certificatul de naştere al copilului, original şi copie sau nr. de înregistrare care conţine CNP-ul copilului de la Biroul de înregistrare naşteri de la Oficiul de Stare Civila, în cazul în care nu s-a eliberat certificatul de naştere, urmând ca dosarul să fie completat cu copia certificatului naştere al copilului imediat ce este emis, cel mai tarziu în data în care este virată suma de 2.500 de lei; - biletul de ieşire din spital/certificat medical constatator al naşterii emis de către unitatea sanitară (copie); actul de identitate al părinţilor, original şi copie; extras de cont pentru efectuarea viramentului bancar; cerere tipizată (poate fi descărcată de pe site-ul www.dgas.ro); declaraţie de consimţământ (poate fi descărcată de pe site-ul www.dgas.ro)