Londra a găzduit iGB Affiliate, cea mai mare conferință de marketing afiliat din domeniul jocurilor de noroc

Între 8 și 11 februarie, la Londra a avut loc cea mai importantă conferință de marketing afiliat din domeniul jocurilor de noroc. Evenimentul se numește iGB Affiliate și a fost programat la pavilionul ExCeL, unde au sosit specialiști și oameni din domeniu din toate colțurile lumii.

iGB Affiliate London 2023 a reprezentat o bună oportunitate pentru cei implicați în domeniul marketingului afiliat de a afla noutăți de la specialiști apreciați la nivel mondial.

Astfel, în prezentările făcute la acest eveniment, participanții au putut afla mai multe despre actualizările din domeniul SEO, cum poate fi construită o strategie potrivită pe termen lung în condițiile în care algoritmii Google se modifică din ce în ce mai des, care sunt cele mai frecvente greșeli făcute în domeniu și cum pot fi evitate, cum se poate profita de piețe noi precum Twitch și TikTok, dar și informații despre modul în care evoluează domeniul în SUA ori Asia.

 

De asemenea, la eveniment au luat parte și o mulțime de reprezentanți de top ai industriei jocurilor de noroc la nivel mondial dar și oficiali ai unor cazinouri online noi, prezente si la noi in tara, pentru care acest eveniment a reprezentat o bună oportunitate de a-și prezenta mai bine produsele și de a se conecta cu afiliații.

La iGB Affiliate London au luat parte peste 5000 de oameni din domeniu și peste 150 de companii. Având în vedere acest lucru, a reprezentat o bună oportunitate și pentru networking, nu doar pentru a afla părerile specialiștilor pe cele mai arzătoare subiecte ale momentului din industria marketingului afiliat.

"iGB Affiliate London este unul dintre cele mai populare evenimente afiliate iGaming din lume. Conferințele de aici își propun să ofere o mulțime de informații, prezentări și perspective exclusive de la speakeri experți. Atmosfera relaxată a acestor evenimente încurajează schimbul deschis de idei și experiențe", se arată în prezentarea evenimentului.

Sesiunile principale de la iGB Affiliate London

Martin Calvert, marketing director la ICS-digital LLP, a susținut o prezentare de jumătate de oră în care a făcut o analiză despre cele mai bune practici pentru a te indexa mai bine în Google, a prezentat detalii despre actualizările algoritmului de anul trecut și a oferit câteva exemple care pot genera anumite penalizări. El a fost urmat de Kaspar Szymanski, consultant SEO, care a vorbit despre importanța backlink-urilor și despre cum mai pot ajuta acestea la creșterea traficului din motoare de căutare, dar și riscurile existente în cazul unora de calitate scăzută.

Riaan de Jager, fondator al DeepCI, a explicat care sunt cele mai frecvente greșeli făcute de managerii afiliați și cum pot fi evitate. Printre acestea se află comunicarea slabă și lipsa de claritate în privința obiectivelor fixate, dar și lipsa unei strategii clare pentru a converti mai mulți oameni. Apoi, Lee-Ann Johnston, CEO și fondator al AffiliateINSIDER, a venit cu o perspectivă în 5 pași despre cum poate fi protejat programul de afiliere.

Pe 10 februarie, Sharon McFarlane a explicat cum se pot folosi afiliații de TikTok, o platformă socială tot mai populară, cu respectarea restricțiilor și politicilor de aici. Și cum ChatGPT este un subiect foarte dezbătut, el a fost adus în discuție și la această conferință de Tom Galanis, Peter Gunni și Ioana Dragomir, care au vorbit despre plusurile și semnele de întrebare apărute în privința sa. Desigur, au fost conferințe interesante și despre modul în care evoluează domeniul marketingului afiliat în Asia și SUA.