Compania Accenture are nevoie de 1.000 de oameni în special la financiar-contabilitate şi resurse umane. Sunt avantajaţi cei care ştiu engleza şi o altă limbă străină.
Firma Accenture, specializată în externalizarea proceselor de afaceri, consultanţă şi soluţii tehnologice, va angaja, pentru centrul din Bucureşti, în următorii trei-cinci ani, 1.000 de persoane. Se caută oameni în special pentru posturi din domeniile financiar- contabil şi resurse umane, dar sunt joburi şi la economic, dezvoltare şi mentenanţă de aplicaţ ii software, asigurări, consultanţă în management şi IT. Poziţiile disponibile pentru acest an sunt de consultant, programator, asistent financiar, asistent de resurse umane şi cele specifice personalului administrativ.
„Căutăm studenţi sau absolvenţi de facultate, vorbitori de engleză, doritori să înveţe şi să se dezvolte“, spune Anca Suditu, manager de resurse umane al companiei Accenture România. În cazul diviziei de externalizare a proceselor de afaceri, cerinţa suplimentară este cunoaşterea unei alte limbi străine în afară de engleză. Sunt avantajaţi cei care ştiu italiana, franceza, spaniola, portugheza, germana, rusa, olandeza, turca. Experienţa nu este neapărat necesară, oficialii fiind interesaţi de persoane cu „diverse niveluri de experienţă şi educaţie“.
Ce caută tinerii În general, la Accenture există foarte multe aplicaţii pentru posturile de începător, mai ales că experienţa nu este obligatorie. Proaspăt absolvenţii sunt atraş i în felul acesta atât de posibilitatea de a lucra într-o multinaţ ională, într-un domeniu pe care şi-l doresc (financiar, resurse umane, asigurări), cât şi de posibilităţile de învăţare (se fac traininguri pentru cunoştinţe profesionale specifice, limbi străine, dar şi pentru abilităţi generale precum comunicare, leadership). Foarte căutate, mai spune Anca Suditu, sunt posturile de specialiş ti şi manageri atât pentru divizia de operaţiuni, cât şi pentru cea de consultanţă. Cum se face recrutarea Dacă CV-ul tău a atras atenţia recrutorilor, vei fi sunat de un reprezentant al Departamentului de resurse umane, cu care vei avea o discuţie în care acesta va încerca să-şi dea seama cât de mult corespunzi cerinţelor. În cadrul conversaţiei ţi se vor oferi şi mai multe informaţii despre poziţia disponibilă (deci acum este prilejul să întrebi). Totodată, va fi lămurit orice aspect neclar de pe CV-ul tău.
După discuţie, în funcţie de disponibilitatea ta, vei fi chemat la sediul companiei. Aici vei avea de dat un test scris la o limbă străină (pe care pretinzi că o cunoşti) şi, dacă este cazul, şi unul de specialitate (de exemplu, la contabilitate). Dacă treci cu bine de verificări, te aşteaptă o întâlnire cu un specialist în resurse umane. În cazul în care reuşeşti să depăşeşti şi această etapă, mai ai de susţinut un interviu, cu managerul departamentului la care ar urma să lucrezi.
În timpul discuţiilor, întrebările vor viza studiile tale, experienţa, motivul pentru care îţi doreşti să lucrezi la Accenture şi planurile tale de dezvoltare. Un plus primesc cei sinceri şi care ştiu concret ce vor să facă. „Candidaţii angajaţi sunt persoane responsabile, cu o anumită maturitate în gândire, cu obiective profesionale bine conturate“, explică Anca Suditu. Pe lângă traininguri şi planuri de carieră personală, angajaţii Accenture sunt fidelizaţi şi cu pachete salariale „atent construite“ şi revizuite „în funcţie de dinamica pieţei de muncă“.
De altfel, oficialii apreciază că leafa reprezintă un factor care influenţează decizia de alegere a unui nou loc de muncă, dar nu este principalul motiv pentru schimbarea lui. „Ţinem legătura cu angajaţii, discutăm cu ei şi le cerem feed-back. Aşa se explică modul în care am rămas competitivi pe segmentul nostru din punct de vedere al salariului şi al pachetului de beneficii“, mai spune Anca Suditu. CARTE DE VIZITĂ 170.000 de salariaţi > Accenture are peste 170.000 de angajaţi în 49 de ţări.
> Lucrează cu clienţi din toate domeniile, 91 dintre ei fiind din Fortune Global 100 (top realizat de Fortune Magazin). > În 2006, a ocupat locul 49 în Most Valuable Global Brand (cel mai valoros brand), premiu acordat de revista „BusinessWeek“. > În 2004, s-a clasat pe primul loc în topul America’s Most Admired Companies, realizat de „Fortune Magazin“, ca fiind cea mai bună firmă în servicii de calculatoare şi date. VARIANTE Cum trimiţi CV-ul? > Pe e-mail, la adresa romania. careers@accenture.com; > Aplică prezentarea direct pe www.accenture.com, secţiunea cariere.