"Caţavencu nu trebuia să ajungă să fie vândut de ANAF şi faptul că este vândut de ANAF la ora asta  se datorează în principal managementului, ca să nu spun ţie personal", i-a reproşat Mihaiu lui Buşcu, în timpul unei emisiuni în direct a postului The Money Channel.

Discuţia a avut loc la o zi după ce Doru Buşcu a oferit 1,617 milioane de euro pentru marca "Academia Caţavencu", scoasă la licitaţie după ce compania Caţavencu S.A. a fost declarată falimentară de Tribunalul Bucureşti.

Mai mult, atunci când Buşcu a spus că "Academia Caţavencu nu a fost niciodată neindependentă", Mihaiu a replicat că tocmai dependenţa editorială de Realitatea Media şi Sorin Ovidiu Vântu a fost cea care l-a convins să părăsească revista.

Liviu Mihaiu este unul dintre cei 10 membri fondatori ai Academiei Caţavencu, revistă lansată în februarie 1990.
Buşcu a licitat 1,6 milioane de euro, are doar jumătate

Tot în emisiune de astăzi, Buşcu a spus că dispune doar de "jumătate din suma licitată ieri". Altfel spus, Doru Buşcu trebuie să găsească în următoare zile un partener care să acopere cei 800.000 de euro de care directorul editorial al Academiei Caţavencu nu dispune.
Mihaiu a spus că nu are încredere în planul de relansare al lui Doru Buşcu, care a anunţat ieri că doreşte ca brandul Academia Caţavencu să se extindă "în TV, radio", acolo unde se câştigă mai bine din publicitate. "E foarte greu să relansezi când în ziar nu mai ai personalităţi. Nu poţi să relansezi un ziar cum vrea Buşcu să-l relanseze, cu pitici gratis", a încheiat Mihaiu.
CITIŢI ŞI:
Academia Caţavencu s-a salvat ca românul la bufet. Pe datorie