Clienții Banca Transilvania nu pot efectua tranzacții cu cardul, la POS, ATM și nici din aplicațiile mobile, iar asta după ce sistemele instituției bancare au picat complet. Totuși, în urma unor demersuri realizate în cadrul băncii, românii au putut să retragă bani de la bancomate. Alte probleme au fost semnalate la call center, unde clienții au trebuit să aștepte și mai bine de 40 de minute pentru a li se răspunde la apel.
Sistemele Banca Transilvania au picat complet, vineri seară. După aproximativ două ore și jumătate în care nu au putut fi efectuate niciun fel de tranzacții, clienții instituției bancare pot totuși să retragă sume numerar de la bancomate.
Clienții BT nu pot efectua niciun fel de tranzacții
Conexiunile nu au fost, însă, refăcute pentru românii care doresc să facă tranzacții la POS. Nici cele din aplicațiile mobile ale instituției bancare nu funcționează momentan, dacă sunt efectuate către alte bănci, clienții primind un mesaj care anunță că fondurile financiare sunt insuficiente.
„Fonduri Insuficiente” arată mesajul primit de clienții Banca Transilvania, care doresc să efectueze tranzacții.
Economica.net a mai scris că românii au semnalat probleme și în ceea ce privește operatorii de la call-center. Potrivit sursei citate, clienții au așteptat chiar și peste 40 de minute pentru a li se răspunde la telefon. Iar un astfel de caz pare a fi unul norocos, având în vedere că altora nu li s-a răspuns deloc la apeluri.
„Nu avem ce face, mai încercați!”
După o oră și jumătate, un operator BT, apelat pe linia de carduri pierdute, pentru că pe celelalte linii nu răspunde nimeni, a transmis jurnaliștilor sursei citate: „Ne cerem scuze. Este o problemă. Probabil că într-o oră va fi remediată. Nu avem ce face, mai încercați!”.
Întrebat mai în detaliu despre problema la care a făcut referire, operatorul de pe linia de carduri pierdute a închis apelul.
Un client al Băncii Transilvania a publicat, în urmă cu puțin timp, pe pagina de Facebook a instituției bancare: „Mulțumesc, Banca Transilvania. Mi-am instalat și aplicația aia cea mai contraintuitiva și cel mai greu de instalat de pe pământ, dar tot trebuie să sun ca să îmi explicați și mie de ce nu pot să folosesc banii mei, din contul meu. 30 de minute e un timp decent, nu? Bă, știți ceva? Nu închid. Animalelor!”.
Banca Transilvania nu a emis, până la momentul redactării acestui articol, un răspuns oficial pentru sursa citată, în care să explice situația semnalată de clienții săi, sau un comunicat de presă în care să ofere detalii referitoare la motivele care au pus milioane de cetățeni în situația de a nu-și putea folosi banii.