Rețeaua care a deschis într-o singură zi 60 de magazine în România. Este cea mai rapidă expansiune din istorie

sursa: arhivă EVZ

LaDoiPași este o franciză dezvoltată de METRO România, și a reușit să deschidă 60 de magazine doar într-o singură zi. Reteaua a atins numărul de 2400 de magazine.

LaDoiPaşi acaparează piața românească

Acest format de retail este cu adevărat un succes. Această performanţă confirmă atât interesul antreprenorilor locali. Din acest motiv METRO dorește să susţină afacerile independente pentru o mai bună funcţionare a economiei românești.

Directorul METRO Romania a declarat că ziua de „28 iunie 2024 este una memorabilă în istoria de peste 12 ani a francizei LaDoiPaşi”. Acesta a mai subliniat faptul că „inaugurarea simultană a 60 de magazine reflectă interesul crescut al pieţei pentru acest model de business”.

Deschiderea magazinelor LaDoiPași a fost „o probă de fortă fără precedent pentru companie”, a mai spus Irinel Popescu.

LaDoiPaşi acaparează piata românească. Sursa foto: metro.ro

METRO estimează că franciza va depăşi pragul de 2.500 de magazine

LaDoiPași sunt magazine micuțe și foarte bine aprovizionate cu produse variate pentru a satisface micile comunități. Compania a mai subliniat că magazinele lor au la raft între 3.500 – 7.000 produse diferite care le putem găsi la orice oră din zi și până seara târziu.

Avantajul acestei afaceri LaDoiPaşi este că magazinele sunt deţinute în totalitate de antrepenori, mai exact, sunt afaceri independente. METO le oferă antrepenorilor un sprijin substanţial, atât în faza de investiţie, cât şi în cea operaţională.

Mai pe înțeles, METRO vine cu „un sprijin în amenajarea magazinului, dar şi în transferul continuu de know-how pe zonele de mercantizare, soluţii de marketing, soluţii digitale şi consultanţă pentru atragerea, fidelizarea clienţilor şi stimularea vânzărilor”.

De asemenea, mai spune compania că „cei care doresc să intre în franciza LaDoiPaşi vor investi în propria afacere, în funcţie de spaţiul care va fi transformat, precum şi de nevoile comunităţii pe care o vor deserve”.

LaDoiPaşi acaparează piata românească. Sursa foto. Pixabay

Despre  povestea francizei LaDoiPași

Pentru cei care nu cunosc detalii despre lanțul de magazine LaDoiPași,  amintim că „a fost creat prin reunirea mai multor proprietari independenți sub un singur brand”. LaDoiPași a fost lansat pe piața locală în 2012 și a fost dezvoltat în regim de franciză de METRO România.

În magazinele LaDoiPași, consumatorii locali găsesc foarte multe proaspete, și anume, de la lactate și brânzeturi, la legume și fructe, la carne proaspătă și preparate din carne, dar și dulciuri sau băuturi pentru toate gusturile, potrivit metro.ro.