Faimosul Crocodil de pe hainele Lacoste nu va mai putea fi folosit in exclusivitate.
Producatorul francez de articole sportive a pierdut drepturile de exclusivitate asupra logo-ul sau, in favoarea unui cabinet de stomatologie englez, informeaza site-ul brandrepublic.com.
The Dental Practice, un cabinet stomatologic din Cheltenham, Marea Britanie, a inceput sa foloseasca logo-ului ce infatisaza un crocodil inca de la jumatatea anilor '90, insa a facut demersuri de inregistrare a siglei de abia in 2004.
De teama ca celebrul sau logo sa fie confundat cu sigla cabinetului de stomatologie, producator francez a hotarât sa-si apere drepturile la tribunal. In urma unei prime infatisari, care a avut loc in luna mai a anului trecut, judecatorul a decis in favoarea cabinetului stomatologic. Lacoste a facut recurs, dar actiunea sa a esuat din nou, in urma cu câteva zile.
“Suntem foarte bucurosi ca situatia a fost clarificata, mai ales dupa un proces atât de lung. Nu consideram ca ne aflam in aceeasi piata cu Lacoste si nu intelegem de ce ne-am incomoda unul pe altul”, a declarat Tim Rumney, unul dintre medicii cabinetului.
Lacoste va plati cabinetului stomatologic cheltuieli de judecata in valoare de 1.500 de lire sterline.