Kanal D, creştere mare de audienţă

Serialul turcesc „Dila” a înregistrat cele mai mari valori de audienţă şi a adus postul pe locul al doilea în topul televiziunilor

Kanal D a fost, in primele 6 luni ale acestui an, statia generalista cu cea mai mare crestere a audientei, de 11%, in Prime Time (20:00 – 24:00), pe targetul comercial, conform datelor furnizate de Kantar Media. Acest procent reprezinta cea mai semnificativa crestere in raport cu anul precedent, comparativ cu Antena 1 – crestere de 6%, si Pro TV – crestere de 2%.

De asemenea, in aceeasi perioada analizata, Kanal D s-a clasat pe locul 2 in Prime Time, atat pe targetul All Urban, cu 5,0%  Rating si 10,9% Share, cat si pe cel National, inregistrand o medie de 5,3% Rating si 11,6% Share, devansand astfel postul Antena 1.

Cresterea in Prime Time s-a datorat serialului turcesc „Dila”, show-urilor „WOWBiz” si „D-Paparazzi”, precum si emisiunii de reportaje „Asta-i Romania!”.