Înaintea marii finale a show-ului „Survivor România”, Kanal D şi-a surclasat din nou concurenţa cu emisiunea-fenomen, care ţine românii lipiţi de micile ecrane.
Ediția de duminică seara a show-ului „Survivor România” a plasat Kanal D pe primul loc la nivelul publicului național și la orașe.
Conform mai-marilor Kanal D, interesul pentru competiția din Republica Dominicană este unul uriaș în rândul telespectatorilor din România.
Mare finală va fi difuzată sâmbătă, 30 mai, la Kanal D, iar câștigătorul va fi desemnat, în direct, prin votul publicului.
Măsurătorile audienţelor demonstrează fără echivoc că publicul trăiește la cote maxime alături de concurenți orice experiență de la „Survivor România”.
„Conform datelor furnizate de Kantar Media România, în intervalul difuzării emisiunii s-au înregistrat 8,6% Rating și 18,8% Share, pe targetul Național, și 7,3% Rating cu 16,8% cota de piață, pe targetul All Urban.
Cifrele de la nivelul Publicul Comercial au plasat stația pe locul doi, cu 5,5% Rating și 15,8% cota de piață.
1.510.000 de telespectatori au urmărit, în medie, în fiecare minut al difuzării, reality-show-ul difuzat de Kanal D aseară, minutul de aur, înregistrat la 21:59, adunând în față micilor ecrane 1. 848.000 de fani „Survivor România”.
Marea Finală „Survivor România” va putea fi urmărită sâmbătă, 30 mai, de la ora 20:00, la Kanal D, iar câștigătorul va fi desemnat, în direct, prin votul publicului”, se arată în comunicatul celor de la Kanal D.
După ce Iancu s-a alăturat celorlalți doi finaliști, Lola și Emanuel, un singur loc a mai rămas liber în cursa pentru marele premiu.
Elena și Cezar au intrat în consiliu, iar votul publicului a contat şi a făcut diferenţa: cel care a părăsit competiția a fost Cezar.
În clasamentul publicului, Elena a ocupat o poziție superioară, lucru care i-a asigurat un loc în marea finală „Survivor România”
Astfel, Lola, Iancu, Elena și Emanuel vor intra în cursa pentru titlul de „Survivor România” și pentru marele premiu.