urnalistul de la Europa FM a făcut această asemănare, pe blogul său, având în vedere una dintre teoriile lui Seth Godin despre marketigul în era abundenței, în care ”a te conforma înseamnă a eșua”.

Petreanu mai adaugă că în cursa pentru primăria capitalei, Marian Munteanu este ”vaca mov”.

”Ceva mai plicticos decât alegerile astea nu exista – până ieri, când PNL l-a scos din cine știe ce joben de marketer politic pe vechiul lider al Pieței Universității.

Munteanu a fost întâmpinat cu un baraj de sarcasme și insulte care seamănă foarte mult cu cel din anii ’90 (și credeți-mă că știu ce vorbesc, am fost atât de prost încât am participat și eu, un pic, la cel de-atunci), ceea ce demonstrează că, după atâta vreme, și-a păstrat aproape intact potențialul de animare și întărâtare a societății. Se vorbește atât de mult acum despre un tip pe care toată lumea ar fi trebuit să-l uite încât cine n-a auzit de el îl caută deja pe Google. I se reproșează atâtea încât toată lumea va dori să vadă cum răspunde. Pentru că Gabriela Firea a declarat deja că nu vrea să se-ntâlnească cu el la vreo dezbatere tv, toți vor cere exact asta”, declară jurnalistul, care subliniază că nu îl susține pe Marian Munteanu.

În opinia jurnalistului, Marian Munteanu are ”straturi noroioase” în trecutul său, printre care și apariția alăturui de Virgil Măgureanu.

”Are charismă (numai cine nu l-a văzut în balconul Pieței Universității poate spune că nu), are vorbele la el, are lecturi sedimentate și o carieră universitară adevărată, nu cumpărată politic, are notorietate (orice bucureștean de peste 40 de ani știe cine-i Marian Munteanu, iar cei care nu, mai tineri, s-ar putea să nu fie genul care să se calce-n picioare pentru a-i vota contracandidata, pe Gabriela Firea, deci nici o pierdere aici)”, mai spune Petreanu, completând că Munteanu este un experiment interesant.