Istoria Sephora. De la o mică parfumerie din Franța la cel mai important jucător în domeniul frumuseții

Istoria Sephora. De la o mică parfumerie din Franța la cel mai important jucător în domeniul frumuseții Cosmetice. Sursa foto Pixabay

Sephora este un concept vizionar de beauty-retail fondat în Franța de Dominique Mandonnaud în 1970.

Astăzi, Sephora nu este doar cel mai important lanț de magazine de parfumuri și cosmetice din Franța, ci și o prezență puternică în domeniul frumuseții în țări din întreaga lume.

Deținută de LVMH Moët Hennessy Louis Vuitton, cel mai important grup de produse de lux din lume, Sephora este foarte apreciată ca un deschizător de drumuri în domeniul frumuseții, datorită sortimentului său inegalabil de produse de prestigiu, serviciilor imparțiale oferite de experți, mediului de cumpărături interactiv, spiritului disruptiv și inovării constante.

Sephora operează aproximativ 1 900 de magazine în 29 de țări din întreaga lume, cu o bază în creștere de peste 200 de magazine în regiunea Asia Pacific, inclusiv Australia, China, Singapore, Malaezia, Thailanda, Indonezia și India. De la înființarea sa în anii 1970, Sephora a devenit un lanț de magazine de cosmetice de mare succes. Compania are magazine în țări din întreaga lume, iar astăzi, numele Sephora este sinonim cu frumusețea, stilul, distracția și eleganța. Acest lanț de magazine continuă să crească și nu dă semne de încetinire, bucurându-i pe pasionații de cosmetice de pretutindeni.

Ne puteți urmări și pe Google News

O parte din succesul Sephora se datorează capacității companiei de a se adapta și dezvolta de-a lungul timpului. De la extinderea globală la crearea unei prezențe web puternice, compania a făcut multe schimbări de-a lungul anilor.

Înainte de Sephora: Magazinul 8 - 1969

Conform istoriei companiei, ceea ce este acum Sephora a început ca o mică parfumerie în Limoges, Franța, numită Shop 8. Dominique Mandonnaud dorea să ofere clienților un loc în care să încerce produsele înainte de a face o achiziție, ceva aproape nemaiauzit la acea vreme. Produsele erau grupate în funcție de tip, nu de marcă. Până în 1979, s-au mai deschis încă 12 magazine.

Lanțul britanic Boots PLC, care a devenit cele 38 de magazine marca Sephora pe care Mandonnaud le va achiziționa mai târziu, a început în Paris. Acest grup de magazine a încheiat un parteneriat cu un grup de mari magazine, Nouvelles Galeries. Din păcate, aceste magazine nu au fost foarte profitabile, potrivitLove to Know.

Mandonnaud a cumpărat lanțul Sephora în 1993, conform istoriei companiei. Acest lucru a însemnat fuzionarea celor 38 de magazine Sephora cu cele 12 magazine Shop 8 ale sale.

În 1995, istoria companiei Sephora raportează că aceasta a lansat un brand cu nume propriu. Brandul Sephora includea produse de baie și de corp.

Revista presei