Un nou magazin de aplicații pentri iPhone. Surprize mari pentru clienți

Sursa foto: dreamstime.com

De pe 6 iunie se deschide un nou magazin de aplicaţii pentru iPhone, făcut posibil de noua legislaţie europeană pentru pieţe digitale. Aptoide, care calcă pe urmele AltStore, va fi un magazin specializat în jocuri.

Un nou magazin de aplicaţii pentru iPhone

Vor fi disponibile şase titluri în momentul lansării, printre care se vor număra Word Jungle, Condor — Leap of Faith, All-in-one Solitaire, All-in-one Mahjong şi Charades — Guess the Word. Compania a anunțat că peste 100 de dezvoltatori se pregătesc să-şi lanseze jocurile pe Aptoide. Sunt șanse mari să apară și alte jocuri pe parcurs.

iPhone. Sursa foto. Dreamstime

Aptoide are un model de business unic. Compania opreşte 10% comision pentru jocurile descărcate din link-uri externe şi de pe site-urile dezvoltatorilor. Când un joc este descoperit prin intermediul funcţiei de căutare a magazinului, atunci comisionul devine 20%.

Utilizatorii, pe o listă de așteptare

Momentan, accesul presupune o listă de aşteptare, de pe care vor fi primiţi între 500 şi 1.000 de utilizatori în prima zi. Compania vrea să controleze accesul pentru a rămâne sub limita de un milion de instalări pe an. Dacă depăşeşte acest prag, ea va fi nevoită să plătească 0,5 dolari pentru fiecare instalare suplimentară către Apple, potrivit News.

iPhone. Sursa foto: Arhiva EvZ

Apple pregătește surprize mari

Recent s-a aflat că Apple lucrează în prezent la o versiune ceva mai subțire decât celebru iPhone. Proiectul ar urma să fie lansat undeva prin 2025. Noul model ar putea fi mai scump decât varianta ProMax. Este foarte probabil ca versiune subțire să ajungă în magazinele Apple în septembrie 2025, odată cu lansarea modelului iPhone 17.

Se zvonește că smartphone-ul ar urma să fie echipat cu ultimul procesor Apple, A19. În momentul de față compania americană încă efectuează teste pentru modelul care ar urma să fie lansat în toamna anului viitor.

Decizia de a stiliza modelul iPhone evidențiază necesitatea companiei de a răspunde concurenței la nivel global, care este din ce în ce mai mare.