Celebra rețea de socializare a anunțat, marți, apariția unor noi schimbări. Instagram a decis ca abonamentele cu plată pentru urmărirea influencerilor și bloggerilor să intre în faza de testare, la scară largă, scrie portalul TechCrunch.
Instagram, celebra rețea de socializare deținută de Facebook, a vorbit la începutul acestui an despre unele beneficii aduse bloggerilor. Este vorba despre abonamentele plătite, funcție care permite ca poveștile influencerilor să fie vizualizate doar de către urmăritorii acestora. O parte din conținutul postat de aceștia în mediul online va putea fi urmărit doar contra unei sume de bani modice.
Conform informațiilor oferite pe portalul TechCrunch, abonamentele reprezintă ideea de a plăti o anumită sumă lunar pentru a avea acces la tot conținutul postat exclusiv de la influencerii favoriți. Prețul abonamentelor nu va fi unul mare, ci o sumă infimă, se arată în anunțul făcut pe portal.
„Pare că firma este pregătită să lanseze abonamente pentru bloggeri, pentru o testare mai amplă. Potrivit serviciilor independente de urmărire a aplicațiilor, Instagram a adăugat recent opțiunea Instagram Subscriptions în aplicația sa din SUA, în secțiunea de achiziții în aplicație", relatează portalul.
Această funcție este deja utilizată în aplicațiile cu versiunea americană. Conform platformei de analiză a pieței de aplicații Sensor Tower, Instagram Subscriptions este disponibil în America de pe 1 noiembrie. Inițial prețul a fost de 4,99 dolari, însă, la doar trei zile de la lansare, acesta a scăzut drastic. În prezent, pachetul cu funcția oferită de Instagram cu privire la abonamentele plătite costă 0,99 de dolari.
În mod normal, celebra rețea de socializare își testează modificările cu un grup mai mic de persoane, înainte de a fi făcute publice. De data aceasta însă, Instagram a decis să acționeze diferit, așa că a hotărât ca testarea să fie făcută în masă, de către toți utilizatorii dornici că achiziționeze funcția Instagram Subscriptions.
În urmă cu dar câteva zile, compania Facebook, cea care deține și Instagramul, a anunțat faptul că își va schimba numele, devenind Meta. Conform informațiilor apărute în spațiul public, schimbarea vine în urma unor scandaluri în care este implicată compania. Data stabilită pentru trecerea la noul nume este 1 decembrie.
„Astăzi suntem văzuți ca o companie de social media, dar în ADN-ul nostru suntem o companie care construiește tehnologie pentru a conecta oamenii, iar metaversul este următoarea frontieră, așa cum erau rețelele sociale când am început”, a spus Mark Zuckerberg.