Trenul de călători plecase din Capitală la 9:40, cu 10 minute întârziere, și ar fi trebuit să ajungă la Constanța după două ore. Înainte de Fetești, parbrizul locomotivei a fost distrus de bucăți de gheață care s-au desprins brusc de pe linia  electrică. Trenul s-a oprit în câmp mai bine de 30 de minute.

Nu au fost răniți însă, până la Constanța, mecanicul de tren a înghețat în cabina rămasă fără parbriz, fiind în același timp speriat că neavând nicio protecție putea fi oricând lovit de alte bucăți de gheață care cădeau de pe linia de contact. Călătorii nu au fost puși în pericol și nu s-au supărat că trenul a întârziat, înțelegând situația.

Pentru întoarcerea la București, CFR Călători a luat decizia ca trenul să circule cu aceeași locomotivă, dar întoarsă cu cabina din spate, în față, aceasta având parbrizul intact. Mecanicul de locomotivă, care și-a schimbat colegul, a condus trenul la destinație,fără incidente și fără vreun pericol, având în vedere că de cabian cu parbrizul distrus, dispusă acum cu fața spre primul vagon, îl despărțea sala de motoare a locomotivei.

 

Te-ar putea interesa și: