Încep marile reduceri la haine

Încep marile reduceri la haine

Aveţi toate motivele să luaţi cu asalt magazinele şi mall-urile. Pe 15 ianuarie se dă startul celor mai consistente reduceri din acest an. Preţurile vor scădea şi cu 70%, promit retailerii.

Cu toate că perioada oficială a reducerilor începe abia pe 15 ianuarie, magazinele de haine şi încălţăminte se bat deja în oferte promoţionale, astfel că puteţi găsi haine din colecţiile trecute şi la jumătate de preţ. Pentru marile firme, perioadele de solduri înseamnă lichidarea stocurilor din colecţia anterioară, dar şi posibilitatea de a-şi adapta oferta la buzunarul lovit de criză al românilor. Nu este astfel de mirare că promoţii, unele chiar semnificative, ne îmbie la cumpărături din fereastra fiecărui magazin. Aşadar, dacă doreşti să îţi înnoieşti garderoba de iarnă, acum este momentul prielnic pentru shopping. Preţuri mai mici la haine Reduceri de preţuri, unele chiar de 50%, au fost operate deja de unele magazine. De exemplu, până la finalul lunii, Promod oferă discounturi cuprinse între 30% şi 70% la unele articole. Şi retailerul român TinaR le oferă clientelor posibilitatea de a achiziţiona bluze, topuri, tricotaje şi pantaloni la preţuri cu până la 70% mai mici. Potrivit Paulei Negrea, directorul de comunicare al brandului, dacă în mod normal produsele din magazine au preţuri de până la 250 lei, în această perioadă unele articole ajung să coste sub 100 lei. Tăieri de 25-40% din preţuri sunt şi la Stradivarius şi Zara. Din vitrinele Mango şi Lee Cooper te îndeamnă la cumpărături anunţuri care-ţi promit produse cu până la 50% mai ieftine. Preţuri reduse au şi hainele din cele 17 magazine C&A. Ne încălţăm "la ofertă" Şi pentru că toată lumea anunţă câte o superofertă, nici magazinele de încălţăminte nu s-au putut lăsa mai prejos. La cizme, ghete şi bocanci, Benvenuti şi Il Passo au coborât preţurile în această perioadă şi la jumătate, iar după 15 ianuarie se aşteaptă noi reduceri. Până la finalul lunii februarie, cei de la Calzedonia oferă la jumătate de preţ şi modele din colecţia primăvară - vară 2011. Brandurile din mall, mai ieftine după 15 ianuarie Două dintre centrele comerciale din Capitală, Bucureşti Mall şi Plaza România, au anunţat deja că, începând de duminică, pe cei care le trec pragul îi aşteaptă discounturi cuprinse între 20% şi 70%, în limita stocului disponibil, atât la haine, cât şi la încălţăminte. La start s-au aliniat marile magazine precum Zara, Mango, Stefanel, Tommy Hilfiger, Lacoste, H&M, Promod, Polo Garage, Motivi, BSB, Musette, Sephora, Debenhams şi nu numai. La Băneasa Shopping City, "extra-reducerile", cum le numesc reprezentanţii mall-ului, încep pe 20 ianuarie, când cele peste 200 de magazine vor fi deschise până la miezul nopţii, ademenind clienţii la cumpărături, mai ales că vor fi produse al căror preţ va fi coborât şi cu 85%. Discounturi vor avea loc şi pe 21 şi 22 ianuarie, până la orele 22:00. Potrivit Autorităţii Naţionale pentru Protecţia Consumatorilor (ANPC), produsele la care pot fi acordate reduceri în perioada 15 ianuarie-15 aprilie sunt: articolele de îmbrăcăminte, blănărie- pielărie, confecţiile, tricotajele, lenjeria, ţesăturile, maro chinăria, încălţămintea, articolele de sport-turism, alături de alte produse din categoria celor de sezon. OUTLET Preţuri mai mici , vânzări mai bune Românii au redus cheltuielile cu încălţămintea şi îmbrăcămintea şi se îndreaptă spre outleturi pentru cumpărături, unde preţurile sunt cu până la 70% mai mici decât în magazinele obişnuite. "Oamenii preferă să investească în produse de calitate, dar au grijă să le cumpere mai mult din outlet, unde preţul e mult mai accesibil", a declarat, pentru capital.ro, Mia Deaconu, director de marketing la Fashion House Outlet Centre. Fiecare persoană care a trecut pragul mall-ului-outlet a cheltuit în medie 300 de lei, în 2011. Citiţi şi:

  • S-a deschis sezonul la outleturi: preț mai mic înseamnă vânzări mai mari
  • Dubai, călătorie în paradisul cumpărăturilor

Ne puteți urmări și pe Google News