Hotelul "Frumuşicăi" există

Hotelul "Frumuşicăi" există

Este vorba despre "Beverly Wilshire" din Beverly Hills. "Acest hotel nu e genul în care să iei o cameră cu ora", îi spune Richard Gere…frumuşicăi Julia Roberts în celebra peliculă "Frumuşica" (1990).

Cei doi actori au petrecut clipe minunate în apartamentul prezidenţial, astfel că, după apariţia pe piaţă a filmului, hotelul avea cele mai scumpe camere. Aşezat pe Wilshire Blvd. 9500, la capătul Rodeo Drive, hotelul de cinci stele din 1928, transformat între timp în "Four Seasons Beverly Wilshire", este simbolul suprem al luxului american şi a apărut în mai toate filmele cu ştaif de la Hollywood. Emblematic a rămas însă "rolul" său din "Pretty Woman", unde aproape toată acţiunea se petrece, teoretic, în apartamentul prezidenţial din hotel.

"Al naibii ce-alunecă!"

Din păcate pentru fanii lui Richard Gere şi ai Juliei Roberts, doar exteriorul hotelului este cel original, interioarele în care s-au filmat cadrele dintre Edward şi Vivian fiind în marea lor majoritate locaţii de studio. Celebra scenă cu meniul de escargot - "Al naibii ce-alunecă!" - a fost filmată în Rex II Restaurante, actualmente Cicada Restaurant, o locaţie rafinată, în stil Art Deco, de pe 617 South Olive Street, unde s-a filmat şi o înfruntare dintre Angelina Jolie şi Brad Pitt în "Mr.&Mrs.Smith". Pentru un mic magazin însă, pelicula "Pretty Woman" a reprezentat un marketing de succes.

Ne puteți urmări și pe Google News

În istoria cinematografiei

Magazinul cu pricina se numeşte "Boulmiche, şi se află la intersecţia dintre Rodeo Drive şi Santa Monica Blvd. Într-una dintre scenele-cheie ale filmului, Julia Roberts încearcă să cumpere o rochie de seară elegantă din magazinul "Boulmiche", dar este dată afară de vânzătoarele oripilate de ţinuta sa şleampătă. Câteva scene mai târziu, personajul ei, îmbrăcat de această dată într-un deux-pieces alb imaculat, îşi ia revanşa. Celebra replică: "Lucraţi cu comision, nu? Ce păcat, mă duc să cumpăr din altă parte...", a intrat în istoria cinematografiei americane, ca şi fascinaţia publicului pentru magazinul respectiv.