Facturile aferente lunii august 2022 pentru sute de mii de români abonați la Hidroelectrica urmează să fie emise în curând, potrivit unui anunț al companiei.
Ultima factură la curent emisă de Hidroelectrica este cea din iulie 2022, iar în această lună urmează să fie primită și cea aferentă lunii august. În prezent, compania lucrează la un soft care să permită calcularea precisă a soldurilor românilor, astfel încât să se evite orice valori neconforme.
Când urmează să fie emise facturile pe august 2022
Potrivit Hidroelectrica, facturile pe august 2022 urmează să fie emise la sfârșitul acestei luni. „Hidroelectrica va emite facturile aferente lunii august 2022 începând de săptămâna viitoare (27-31 martie). Momentan compania lucrează împreună cu dezvoltatorii de soft pentru actualizarea soldurilor clienților, astfel încât să fie evitată transmiterea de documente cu valori sau situații neconforme”.
Compania a mai transmis că situațiile în care să se emită facturi eronate sunt inerente, până la realizarea completă a sistemului. În acest context, reprezentanții companiei au făcut apel la înțelegere din partea clienților și îi încurajează pe aceștia să semnaleze eventualele neconformități constatate pentru a le putea remedia.
Pentru sesizări legate de sold, compania a înfiinţat special adresa de mail sold@hidroelectrica.ro.
Bogdan Buciu, de la biroul de presă al Hidroelectrica, a ținut să precizeze că odată cu implementarea noului soft de facturare, au fost actualizate codurile locurilor de consum, acestea urmând a se regăsi înscrise pe facturile viitoare.
„Pentru a facilita această tranziţie, în următoarele luni puteţi transmite indexul autocitit folosind oricare din cele două coduri (cel vechi sau cel nou), era mesajul transmis clienţilor Hidroelectrica luna trecută.
Citirea indexului Hidroelectrica în luna martie 2023 va avea loc în perioada 24-28, adică începând de vineri”, a mai precizat reprezentantul companiei de energie electrică.
500.000 de români sunt abonați la Hidroelectrica
Compania Hidroelectrica are în prezent peste 500.000 de clienţi. Hidroelectrica a anunţat la începutul anului că restanțierii pot opta pentru eșalonarea sumelor, pe o perioadă de șase luni.
Românii își pot plăti facturile într-un interval destul de mare, 45 de zile pentru clienții casnici, respectiv 30 de zile pentru clienții non-casnici, potrivit antena3.ro.