Primăria Municipiului București a anunțat că lucrările de reabilitare și consolidare a Podului Grant impun închiderea circulației pe sensul Turda-Crângași.
Potrivit unui comunicat oficial al Primăriei Municipiului București, de pe data de 1 iulie se va închide circulația pe sensul Turda-Crângași, ca urmare a evoluției lucrărilor de reabilitare și consolidare a Podului Grant. De asemenea, au fost stabilite câteva variante de ocolire.
„Lucrarile de reabilitare si consolidare a Podului Grant avanseaza. Incepand de luni, 01 iulie, se va inchide circulatia pe sensul Turda – Crangasi
In vederea continuarii lucrarilor de reabilitare si consolidare a Podului Grant, incepand cu data de 01 iulie 2019, ora 12.00, se va restrictiona circulatia pe sensul Turda – Crangasi al pasajului Pod Grant. Bretelele aferente acestei cai vor ramane în continuare inchise.
Rutele principale de ocolire sunt Podul Basarab si Gara de Nord.
Se pot utiliza ca variante de ocolire principale, conform panourilor de orientare montate, urmatoarele trasee/rute:
· B-dul General Kiseleff / B-dul Maresal Prezan - Arcul de Triumf - Str. Alexandru Constantinescu - B-dul Ion Mihalache – Str. Banu Manta - Pod Basarab - Calea Giulesti.
· B-dul General Kiseleff / B-dul Maresal Prezan - Arcul de Triumf - Str. Alexandru Constantinescu -Bulevardul Marasti / B-dul Maresal Averescu – Str. Clucerului - Piata Ion Mihalache - B-dul Ion Mihalache - B-dul Banu Manta - Pod Basarab.
· B-dul Maresal Prezan / B-dul General Kiseleff - Arcul de Triumf - B-dul Kiseleff – Piata Victoriei - B-dul N Titulescu - Pod Basarab.
· B-dul Maresal Averescu intersectie cu B-dul Ion Mihalache obligatoriu la dreapta cu reîncadrarea pe Str. Alexandru Constantinescu prin Str. Locotenent Ghe. Stalpeanu / Piata Domenii) - B-dul Ion Mihalache (sensul spre Piata Victoriei) - B-dul Banu Manta - Pod Basarab.
· Str. Turda – Str. Iani Buzoiani - Strada Caraiman - Calea Grivitei - Pod Basarab
Pe sensul inchis, Compania Municipala Strazi, Poduri si Pasaje Bucuresti va executa urmatoarele tipuri de lucrari: reparatii ale elementelor din beton ale suprastructurii, asternerea hidroizolatiei, amenajarea gurilor de scurgere a apelor pluviale, realizarea caii pe pod (asternerea mixturilor asfaltice), inlocuirea rosturilor de dilatatie existente, inlocuirea elementelor de siguranta rutiera existente (parapete metalici), refacerea caii tramvaiului, refacerea semnalizarii verticale, realizarea marcajelor rutiere.
Reamintim ca podul Grant se afla la prima interventie dupa mai bine de 12 ani de la ultimele reparatii. Pasajul supratraverseaza liniile de cale ferata si face legatura intre b-dul Ion Mihalache si Calea Giulesti.”, se arată în comunicatul Primăriei Municipiului București.