Google face o schimbare majoră: Se va ocupa de tot ceea ce trebuie făcut

Google face o schimbare majoră: Se va ocupa de tot ceea ce trebuie făcut Google. Sursa foto: Dreamstime.com

Google aduce schimbări majore privind modul de căutare. Astfel, utilizatorii vor primi răspunsuri generate de inteligența artificială. După noul model, motorul de căutare va afișa răspunsuri succinte ale AI, însă va cuprinde și desfășurarea tipică a linkurilor.

Google introduce răspunsurile generate de inteligența artificială

Lider pe piață de 25 de ani, Google a anunțat că va integra răspunsuri generate de inteligența artificială pentru interogările online. Astfel, compania optează pentru una dintre cele mai importante schimbări aduse motorului de căutare.

Google

Google. Sursa foto. Pixabay

„Sunt încântat să vă anunț că vom începe să lansăm această experiență complet reînnoită, «AI overviews», pentru toată lumea din SUA în această săptămână”, a declarat directorul general al companiei.

Cum vor fi împărțite informațiile

După noul model adoptat de companie, rezultatele căutărilor Google vor prezenta un rezumat AI, care va fi afișat în partea de sus a paginii. Acesta va fi vizibil înainte de afișarea tipică a linkurilor.

Ne puteți urmări și pe Google News

Tehnologia Gemini introdusă în motorul de căutare va oferi rezumate concise ale informațiilor găsite pe internet, incluzând linkuri către sursele online care au furnizat aceste informații.

„Puteți să întrebați orice vă trece prin cap sau orice aveți nevoie să faceți – de la cercetare la planificare și brainstorming – iar Google se va ocupa de tot ceea ce trebuie făcut”, a declarat Liz Reid, șefa echipei Google Search.

IA, (inteligența artificială),

Sursa foto: Arhiva EVZ

Alte modificări introduse de Google

Compania a luat această decizie pe fondul presiunilor din partea motoarelor de căutare, care folosesc deja inteligența artificială.

„Am constatat că, în cazul interviurilor AI, oamenii folosesc mai mult Search și sunt mai mulțumiți de rezultatele lor. Puteți pune cele mai complexe întrebări, cu toate nuanțele și avertismentele pe care le aveți în minte, totul dintr-o singură dată.”, au mai spus reprezentanții companiei.

De altfel, gigantul va începe să testeze utilizarea inteligenței artificiale pentru căutările bazate pe conținut video. De exemplu, utilizatorii vor putea să solicite sfaturi legate de repararea unui aparat electrocasnic defect.