Frunza Elenei Udrea a picat! Ministrul Radu Oprea o înlocuiește cu un nou logo. Foto

Ministrul Turismului revigorează „frunza” Elenei Udrea pentru a promova România: O folosim la tot ce înseamnă evenimente 

Ministrul Economiei, Antreprenoriatului şi Turismului, Radu Oprea, a criticat celebra inițiativă a fostului ministru de resort Elena Udrea. Potrivit lui Radu Oprea, campania cu frunza nu a dat rezultatele așteptate.

Ministrul Economiei, Antreprenoriatului şi Turismului, Radu Oprea, a făcut marţi o serie de comentarii despre logo-ul României celebra frunză promovată de fostul ministru al Turismului, Elena Udrea. Acea frunză a fost plătită de statul român şi există o obligaţie de o folosi pentru că Curtea de Conturi nu te iartă, a declarat oficialul. Acesta a observat că ceea ce constatăm astăzi este că nu s-a transformat într-un brand de ţară, așa cum şi-ar fi dorit.

Curtea de Conturi așteaptă raportul

Ministrul Economiei, Antreprenoriatului şi Turismului a afirmat în emisiunea Proiect de ţară: România, de la Prima News, că există un logo, acea frunză pe care statul român este obligat să o folosească, anunță news.ro.

„Am primit raport, a fost discutat, au fost studii de specialitate, acea frunză a fost plătită de statul român, există o obligaţie de a folosi acel logo pentru că Curtea de Conturi nu te iartă. Este o obligaţie. Este brandul de ţară. În acest moment din păcate au trecut ani şi nu a dat roade. Ştiţi bine discucţiile, ce constatăm astăzi este că nu s-a transformat într-un brand de ţară, cum ne-am fi dorit”, a arătat ministrul.

Potrivit ministrului Radu Oprea, există un Consiliu format din specialişti, care funcţionează în minister, care se referă la brand. Aceștia urmează trebuie să îşi spună cuvântul inclusiv pe noul logo propus de un jurnalist englez. Radu Oprea a recunoscut că nu a avut reacţii bune de la colegii din minister.

Va avea succes lupul dacic?

Faimosul jurnalist britanic Charlie Ottley a făcut un nou logo pentru țara noastră. Lupul dacic încolăcit în forma literei R este tatuajul pe care Charlie îl propune pentru noul brand de țară și pe care îl poartă cu mândrie începând de miercuri pe braț.

 

Jurnalistul britanic consideră că România are nevoie de acest demers pentru că țara în care a decis să locuiască are o istorie bogată, iar lumea întreagă trebuie să o cunoască.

De menționat că, idn contractual pentru realizarea brandului de țară, încheiat între ministerul Turismului si consortiul THR în 2010, rezultă că doar logo-ul - celebra frunză - a costat peste 100.000 de euro.