"Informaţiile apărute potrivit cărora Geică a zburat ilegal sunt false. Există documente remise cu mult timp înainte, acesta zburând pentru menţinerea licenţei de pilot-comandant, nefiind favorizat de vreo persoană din cadrul Tarom", a afirmat Bârlă.

Mai mult, directorul companiei a declarat că aproximativ 15% dintre piloţi sunt pensionari deoarece există un deficit foarte mare de comandanţi de zbor.

În finalul conferinţei de presă, directorul Tarom a făcut câteva precizări şi la fiul lui Florea Geică, în vârstă de 23 de ani, şi el pilot la această companie. Astfel, Bârlă a infirmat informaţiile apărute în presă în ultimele zile potrivit cărora băiatul lui Geică ar fi fost încadrat pe această funcţie fără să respecte etapele specifice.

"Există o tradiţie în Tarom pe care am reluat-o astfel ca şefii de promoţie de la şcoala de aviaţie să fie aduşi să piloteze aeronavele Tarom. În afară de fiul lui Florea Geică au mai fost aduse două persoane de la şcoala de aviaţie, în vârstă tot de 23 de ani, care au trecut, ca şi fiul lui Geică, printr-un proces de selecţie", a adăugat Bârlă, citat de Mediafax.

Directorul Autorităţii Aeronautice Civile Române (AACR) a pilotat avionul Tarom care a efectuat zborul Bucureşti – Istanbul, miercuri, şi a ieşit de pe pistă la aterizarea pe aeroportul din Turcia.

Geică a fost acuzat de sindicaliştii din Autoritatea Aeronautică de conflict de interese pentru că ar fi în acelaşi timp angajatul unei companii aeriene, dar şi directorul Autorităţii care ar trebui să controleze această companie.