Facebook, schimbare majoră! Zuckerberg, forțat de pandemie să ia această decizie

Facebook a anunțat noi schimbări pe platformă, pandemia de Covid-19 și cererile numeroase de servicii video favorizând această decizie a companiei.

Facebook a anunțat că utilizatorii vor putea să facă apeluri video în direct la care să participe până la 50 de persoane. Astfel, utilizatorii vor trebui să intre pe Messenger Rooms, iar cel mai interesant aspect este faptul că la apelurile video pot participa și persoanele care nu au conturi de Facebook.

În perioada pandemiei de coronavirus, cererile au fost tot mai mai pentru apleuri video cu număr mai mare de participanți. Skype, Google Meeting și Zoom au fost peferate de majoritatea persoanele, în carantină mai ales, datorită acestui lucru.

Astfel, și compania Facebook s-a conformat cererilor și a revitalizat serviciul video din cadrul aplicației. Însă, această funcție este valabilă, momentan, doar în unele țări, urmând ca în curând să fie disponibil în toate țările unde există Messenger Rooms.

În urma măsurilor de distanțare socială impuse de multe țări, în contextul pandemiei de coronavirus, numărul transmisiunilor live de pe Facebook s-a dublat în iunie comparativ cu anul anterior.

„Poți iniția și da share videoconferințelor pe Facebook, prin News Feed, grupuri și evenimente, astfel încât este ușor să inviți partenerii de discuție. Puteți alege cine poate să vadă și să se alăture camerei dvs. sau să eliminați persoane din camera dvs. și să blocați camera dacă nu doriți ca altcineva să se alăture”, a declarat Stan Chudnovsky, vicepreședintele Facebook al Messenger.

Facebook susține că nu monitorizează în niciun fel conținutul din videoconferințe și că serverelese află în câteva țări cu legi stricte privind confidențialitatea datelor.

Facebook e o companie americană multinațională care deține și operează rețeaua socială cu același nume, fiind cea mai folosită din lume. A început să vândă acțiuni către public din 18 mai 2012. Mark Zuckerberg este cofondator și director general al companiei care își are sediul central în California. Din anul 2011 Facebook are peste 2.000 de angajați și deține birouri în peste 15 țări.