Utilizatorii Facebook din România vor vedea, începând de astăzi, mai puține titluri de tip clickbait. Conform Facebook, schimbările sunt aplicate ca urmare a feedback-ului primit din partea utilizatorilor, care au transmis că nu apreciază conținutul eronat, cu un caracter senzațional sau care poate fi considerat spam.
În această categorie pot fi incluse și titlurile de tip clickbait, menite să atragă atenția și să îndemne utilizatorii să dea click pe un link. În acest sens, Facebook va căuta să identifice postările care au titluri de tip clickbait, astfel încât acestea să fie afișate mai rar.
Schimbările anunțate astăzi vor fi aplicate pentru: • Titluri care distorsionează informația, omițând intenționat detalii esențiale sau care induc în eroare utilizatorii, astfel încât aceștia să dea click pe un link pentru a afla răspunsul, de exemplu: «Când s-a uitat sub pernele de pe canapea și a văzut ASTA…» • Titluri care exagerează detaliile unei povești printr-un limbaj senzațional, astfel încât povestea să capete o greutate mai mare decât ar avea în mod normal, de exemplu: «WOW! Ceaiul de ghimbir este elixirul tinereții veșnice. TREBUIE să vezi asta!»
Sursa: profit.ro