Derapaj media fără precedent. Primul interviul acordat de premierul Dacian Cioloș pentru Digi 24, a fost preluat integral de Antena 3, fără ca postul să precizeze sursa. Astfel, telespectatorii Antenei 3 l-au urmărit cu surprindere pe Luca Niculescu în „Primul interviu al premierului Cioloș”, cum era titrat pe burtieră, cu mențiunea DIRECT pe ecran și cu sigla Antenei 3 în partea dreaptă. Explicația este aceea că imaginile preluate de la Digi 24 au fost astfel tăiate încât să nu se vadă sigla postului, iar sursa a fost precizată doar cu 5 minute înainte de finalul interviului. Mai mult, nici în introducerea emisiunii, Mihai Gâdea nu a precizat sursa interviului.

Citește aici Reacția jurnaliștilor Digi 24