Experiență la „Inspectorul vacanță”. Luat la rost de cum a intrat în restaurant
- Anca Simionescu
- 4 august 2016, 00:00
Dacă ar fi fost turiști, Andreea Brașovean și Raluca Manița nu s-ar fi bucurat de un concediu plăcut
Lansată de curând, campania Pro TV „Inspectorul Vacanță” le-a pus în câteva situații inedite pe Andreea Brașovean și Raluca Manița, corespondentele Știrilor Pro TV. „Câțiva turiști care și-au petrecut concediul în Saturn au filmat neregulile pe care le-au găsit în hotelul în care erau cazați, catalogat ca fiind de 3 stele. De la perne îngălbenite, până la mizerie peste tot în cameră și ușa de la intrare care scârțâie și trebuie trântită pentru a sta închisă, pe toate le-au filmat cu telefonul mobil. „M-au chemat în cameră și m-am convins cum stau lucrurile. Când am cerut administratorului hotelului o explicație, a negat toate neregulile. În schimb m-a invitat să stau de vorbă cu câțiva turiști pe care i-a oprit pe hol și care, de față cu el, păreau mulțumiți. La ieșirea din hotel ne aștepta, însă, o altă turistă care ne-a spus că înainte cu o noapte a fost la urgență cu băiatul ei pentru că i s-a făcut rau din cauza mâncării de la hotel. Așadar, nu era un singur turist nemulțumit, ci erau mai mulți cei care considerau că hotelul nu merită cele trei stele afișate”, a povestit Andreea Brașovean.
Nu i-a spus nici „Bună ziua!”
Și pentru Raluca Manița, întâlnirea cu litoralul românesc a fost plină de surprize. Jurnalista a fost luată la rost încă de cum a pus piciorul în restaurant. „Angajatul de la restaurant vine spre masa clientului pășind agale și apăsat, cu ochii întunecați, deranjat parcă de apariția clientului și întreabă răstit „Ce doriți???”. Nici „Bună ziua”... nici „Bine ați venit la noi!”... nimic. Clientul eram eu, în rolul unui turist, iar angajatul... ei bine aș putea să-l numesc angajatul universal. Cu o așa întâmpinare m-a parăsit și fericirea și pofta de mâncare și dorința de a mai trece vreodată pe la ei”, a povestit tânăra .