Mohammad Murad, cel mai mare investitor în industria HORECA din România, a intrat pe nișa de comerț cu îmbrăcăminte și a deschis un outlet la Otopeni
Omul de afaceri a investit patru milioane de euro în acest outlet care include și un depozit la Băneasa. Magazinul, unde vor fi vândute haine și încălțăminte, este primul dintr-o serie de peste 15 unități pe care Murad vrea să le deschidă în următorul an și cu care vrea să atragă românii din mall-uri, promițând prețuri de patru ori mai mici.
Denumit „Brand's War”, magazinul are 3.000 de metri pătrați și a fost construit în vecinătatea aeroportului Otopeni. Murad spune că vom cumpăra și de aici îmbrăcăminte și încălțăminte la prețurile de afară, fără a mai fi nevoiți să călătorim în acest scop: „Așa cum am făcut ordine în turism, voi face și în zona de vestimentație. S-a dus vremea prețurilor de 1.000 - 2.000 de lei pentru o haină. Totul va fi la un sfert de preț față de mall-uri”. Următorul magazin va fi deschis peste trei săptămâni tot în București, într-un spațiu de pe bulevardul Magheru, lângă hotelul Lido, iar al treilea va fi la Constanța.
Vezi mai jos un material video despre modul în care este văzută inițiativa omului de afaceri Murad de către oamenii care trec pragul magazinului său
„Cu aceasta afacere, pornită din pasiune, voi arăta că se poate și în România”.
Murad a declarat presei și a scris și pe Facebook că de mic a fost fascinat de haine și pantofi, pentru că a crescut într-o fabrică de confecții, reușind ca la vârsta de doar 11 ani să fie unul dintre cei mai buni angajați, cu jumătate de normă, din fabrica tatălui său. „Cu multe amintiri și multă pasiune, la 16 ani eram responsabil cu bunul mers al lucrurilor, în lipsa tatei. Eram și avocatul salariaților și îi învățam cum să ceară măriri de salariu, atunci când știam că sunt comenzi mari. De atunci au trecut peste 40 de ani, iar astăzi mă reîntâlnesc cu pasiunea pe care am purtat-o în suflet timp de patru decenii", a povestit, nostalgic, Mohammad Murad.
El a mai declarat că în „Brands’s War”, un outlet multibrand, vor fi haine, încălțăminte și accesorii ale celor mai mari branduri din Europa si din Statele Unite: „Sunt conștient că în România totul este mai scump! Fără justificare! Prețul oricărui produs cumpărat din mall-uri are în componenta sa, în proporție de 50%, chiria spațiului comercial respectiv. Cu aceasta afacere, pornită din pasiune, voi arăta că se poate și în România”.
Afacerile de succes ale lui Mohammad Murad în România Mohammad Murad deține peste 5.000 de locuri de cazare pe litoral, în mai multe hoteluri din Năvodari, Mamaia, Jupiter, Olimp și Neptun. În paralel, omul de afaceri a preluat și două hoteluri emblemă ale turismului românesc, hotelul Lido din București și complexul Amfiteatru-Panoramic-Belvedere din Olimp Tot el a cumpărat și hotelul Prahova din Neptun, de la frații Micula. El mai are încă trei hoteluri în București, care funcționează sub brandul Phoenicia. Murad deține și lanțul de restaurante Spring Time și fabrica de conserve Mandy și o serie de restaurante cu profil libanez. Omul de afaceri a construit în ultimii 10 ani circa 2.000 de locuințe în blocuri și vile în București și Constanța.