BRAT a publicat, astăzi, primele cifre de audiență ale publicațiilor pe baza unei noi metodologii. Dacă până acum, cercetarea se făcea prin completarea unor chestionare pe hârtie, datele noului studiu au fost culese de pe teren cu laptopul.
La capitolul ziare „quality”, „Evenimentul zilei” s-a clasat pe locul al doilea, cu 133.000 de cititori, după „Adevărul” (194.000 de cititori). „România liberă” are 49.000 de cititori, iar „Jurnalul Național” nu a fost inclus în studiu, pentru că nu a plătit contribuția.
Revista „Capital” se află pe primul loc în topul publicațiilor economice , cu 111.000 de cititori, urmată de Ziarul Financiar, cu 74.000 de cititori. Tabloidele „Click” și „Libertatea” conduc la capitolul audiență cu o medie de 647.000, respectiv 498.000 cititori.
Studiul a fost realizat în perioada 2 mai 2011 – 22 ianuarie 2012 pe un eșantion de 12.726 de persoane.