RAPORT: Europa CONDUCE în clasamentul BAGAJELOR RĂTĂCITE cu transportul aerian

RAPORT: Europa CONDUCE în clasamentul BAGAJELOR RĂTĂCITE cu transportul aerian

În 2017 au fost mai mult de 22,7 milioane de bagaje care au fost recuperate cu întârziere, deteriorate, rătăcite sau furate dintr-un total de 4,65 miliarde de valize transportate de diferitele companii. Date semnificative, în creştere cu 1,1 milioane faţă de 2016, dar în scădere faţă de 2007 când reclamaţiile atingeau 46,9 milioane situaţii. Acestea sunt date conţinute în Baggage Report 2018, dosar realizat de SITA ( colosul mondial care furnizează servicii de comunicare şi soluţii tehnologice în transportul aerian).

În comparaţie cu acum 10 ani

Anul trecut, susţine societatea, bagajele care au avut probleme au fost 5,57 la fiecare 1.000 de pasageri (în 2007 erau 18,88 la fiecare mie), calculând rapid asta ar însemna unul la fiecare 180 de pasageri. Trebuie ţinut cont că s-au îmbarcat 4,08 miliarde de călători, după calculele IATA, asociaţia internaţională care reuneşte companiile aeriene. Rambursarea şi transportul bagajelor reîncredinţate cu întârziere, deteriorate, rătăcite sau furate, au ajuns la cifra de 2,3 miliarde, adică 101 dolari de fiecare valiză.

Recordul Europei

Ne puteți urmări și pe Google News

Este interesant detaliul continental. O treime din valizele rătăcite se înregistează în Europa.Calculele arată că în 2017 au fost în fapt 7,53 milioane de sacoşe şi valize cu efecte personale rătăcite în Europa. În alte direcţii, se arată că în America de Nord (Canada, SUA, Mexic) au fost  2,29 milioane şi în Asia-Pacific, 2,89 milioane.

Rolul tehnologiei

''În ultimii 10 ani am înregistrat îmbunătăţiri semnificative în gestionarea bagajelor fiindcă vectorii au început să profite într-un mod din ce în ce mai răspândit de tehnologii'', spune Sergio Colella, preşedinte pentru Europa al SITA.'' Traseul integral de-alungul întregii filiere furnizează toate informaţiile în stare să dezvăluie locul unde procesele operative s-au îmbunătăţit. Deja acest an va putea reprezenta un adevărat punct de cotitură pentru sector, titrează  Corriere della sera.