Este tot ce ne lipsea. România va avea cărucioare de cumpărături inteligente, accesate de pe telefon

Cumpărături. Sursa foto: dreamstime.com

Magazinele din România se vor înnoi din 2025. Vor dispărea cărucioarele de cumpărături tradiționale și vor fi înlocuite cu altele mult mai arătoase, dar și mai sofisticate. Din ianuarie 2025 ne vom pune cumpărăturile în căruțuri pe care le vom putea accesa de pe telefon.

Dispar cărucioarele cu monedă

De trei decenii românii s-au obișnuit să își facă cumpărăturile cu obișnuitele cărucioare pentru care vin pregătiți cu moneda de 50 de bani.

Sau cu moneda de plastic confecționată special pentru a fi folosită ca breloc în așa fel încât românul să o aibă tot timpul asupra lui.

Marea schimbare care va interveni de anul viitor elimină nevoia de a căuta monede și rezolvă problemele frecvente ale vechilor sisteme de blocare.

Așadar, cărucioarele de până acum devin demodate și sunt înlocuite cu altele mai arătoase și inteligente pe deasupra.

Vom face cumpărături cu cărucioare smart

Supermarketurile din România se modernizează. Vor avea cărucioare noi, moderne și inteligente prevăzute cu echipate cu tehnologii moderne precum NFC (Near Field Communication) și coduri QR.

Acestea vor fi noii parteneri de cumpărături pentru români care promit că vor simplifica mult timpul petrecut în magazin pentru aprovizionare.

Ce pot face noile căruțuri de cumpărături

Noile căruțuri smart pentru cumpărături vor înregistra automat produsele adăugate în coș, simplificând astfel procesul de plată.

În felul acesta, cumpărătorii vor putea să finalizeze achizițiile direct de pe telefonul mobil, evitând cozile la casele de marcat și accelerând întreaga experiență.

Așadar noua tehnologie, pe lângă marele avantaj de a elimina cozile, reduce semnificativ timpul alocat cumpărăturilor și ușurează plății.

Cărucioarele inteligente memorează obiceiurile cumpărătorilor, iar pe baza acestora magazinul poate trimite oferte personalizate.

Totuși, unii consumatori ar putea avea rețineri în privința partajării datelor personale în timpul cumpărăturilor.

În fata multiplelor avantaje, supermarketurile sunt dispuse să treacă la această tranziție. Astfel că transformarea va avea loc în toate magazinele mari din România, începând din luna ianuarie 2025.