EROARE la SISTEMUL DE PLĂȚI. Verificați-vă CARDURILE

Plăti cu cardul. Sursa foto: Arhiva EVZ

Începând de vineri, 05 octombrie 2018 și până în prezent banca ING se confruntă cu o gravă eroare la sistemul de plăți. Departamentul avizat a răspuns numeroaselor reclamații de la clienții băncii că se „lucrează cu prioritate la rezolvarea acesteia”.

Potrivit unor raportări ale clienţilor, Plăţile electronice făcute în cadrul platformelor ING s-au dublat, potrivit www.b1.ro

"Moms (mame, n.r.) care aveţi cont la ING şi aţi făcut plăţi în ultimele 3 zile să vă verificaţi contul. Mie mi s-au dublat tranzacţiile şi am sold cu minus. Înţeleg că nu sunt singurul utilizator în situaţia asta”, a scris o clientă pe Facebook. 

Mai exact, dacă un client a efectuat o plată de 100 de lei vineri, tranzacţia a fost înregistrată de două ori şi astfel din cont i-a fost retrasă suma de 200 de lei.

 „Această problemă este cunoscută în prezent de către departamentul avizat şi se lucrează cu prioriate la remedierea ei”, spun reprezentanţii băncii. „Într-adevăr, întâmpinăm o problemă în prezent, însă se lucrează cu prioritate la rezolvarea acesteia, iar operaţiunile dublate vor fi reglate ulterior”, se arată în răspunsul lor.