Elon Musk a anunțat că Twitter va permite utilizatorilor să ofere abonamente pentru conţinutul lor. Platforma creşte, din nou, limita de caractere
- Maria Dima
- 14 aprilie 2023, 09:50
Proprietarul Twitter, Elon Musk, a anunțat că utilizatorii platformei de socializare vor putea să ofere urmăritorilor lor abonamente pentru conţinutul lor, care va putea include texte şi videoclipuri lungi.
Utilizatorii care oferă abonament la conţinutul lor, o funcţie pe care o pot accesa prin fila ”Monetizare” din setări, vor primi toţi banii plătiţi de abonaţi, în afară de comisioanele impuse de Android şi iOS.
Twitter nu se va impune niciun comision în primele 12 luni.
”Asta înseamnă 70% pentru abonamentele pe iOS şi Android (care taxează 30%) şi ~ 92% pe web (ar putea fi mai bine, în funcţie de procesorul de plăţi)”, a a anunțat Elon Musk într-un tweet, adăugând că Twitter va ajuta şi la promovarea muncii creatorilor şi maximizarea câştigurilor.
Twiter, o nouă limită de caractere
Totodată, platforma socială deţinută de Elon Musk are o nouă limită de caractere, dar vor beneficia de aceasta doar cei care plătesc pentru un abonament Blue.
Pentru a „îmbunătăţi experienţa de scriere şi citire”, reţeaua socială permite acomodarea a până la 10.000 de caractere într-o singură postare.
Nu toţi utilizatorii vor putea scrie postări de până la 10.000 de caractere, aceasta fiind introdusă ca un beneficiu pentru Twitter Blue, însă, postările cu astfel de lungime vor fi vizibile tuturor, indiferent dacă plătesc sau nu pentru abonamentul respectiv.
Dincolo de creşterea limitei de caractere, o altă noutate este posibilitatea formatării textului. Abonaţii Twitter Blue vor putea să folosească funcţiile bold şi italic.
Cele două noutăţi sunt, în mod evident, menite să facă mai interesant abonamentul Twitter Blue şi să atragă mai mulţi abonaţi. Conform unei estimări Sensor Tower, Blue ar fi atras în primele trei luni de existenţă 385.000 de abonaţi pe Android şi iOS.
După mulţi ani în care s-a opus creşterii limitei de caractere, Twitter o modifică deja pentru a doua oară de când Elon Musk a cumpărat compania. Anterior, aceeaşi limită de caractere fusese crescută la 4.000 de caractere, tot strict pentru abonaţii Blue.
Pentru utilizatorii obişnuiţi, limita de caractere rămâne setată la 280 de caractere, aşa cum a fost modificată prima şi ultima oară în 2017.