Iubitul Elenei Udrea fuge de caniculă. Alexandrov a plecat din București, dar nu singur Adrian Alexandrov își răsfață fetița cât timp stă Elena Udrea în închisoare. Sursa foto: Laurențiu Daniel Ionescu

Adrian Alexandrov s-a refugiat de caniculă departe de București. Iubitul Elenei Udrea nu a plecat singur în vacanță. Mai mult, acesta a ales un loc de care Elena Udrea este foarte legată.

Adrian Alexandrov și-a dus fetița în vacanță la Sulina, un loc de care este foarte legată și iubita lui Elena Udrea.  În anul 2009, Elena Udrea, pe atunci ministrul Turismului, a fost la Sulina pentru a demara proiectul de miniporturi în localitățile Sfântu Gheorghe și Murighiol, dar și pentru amenajarea plajei din Sulina. Ea a aprobat suma de 25.500.000 lei pentru construirea miniportului turistic din Sfântu Gheorghe.

În 2016, Elena Udrea a vizitat caii de la Letea. Apoi, ea s-a pozat desculță într-un cimitir. „Am rămas peste noapte în Sulina, care este plină de turişti, cum nu am văzut-o niciodată, nici chiar în toiul verii. Agenţii economici spun ca numărul lor a crescut exponenţial in ultimii ani, acum fiind cu 30% mai mulţi ca în 2015. Am fost pe faleza, la Cimitirul monument istoric cu morminte vechi de la 1700, pe plajă, la Farul vechi. Sunt atât de multe de văzut aici!”, a scris atunci Udrea pe Facebook.

La momentul respectiv, Elena Udrea a spus că a venit la Letea pentru a vedea cum s-a schimbat locația și pentru a observa cum a evoluat turismul. „M-am întors în Letea după cinci ani, să revăd caii salbatici şi dunele de nisip din pădure. Turismul se dezvoltă, s-au construit pensiuni frumoase, sute de turiști încântați umpleau ulițele cu nisip și curțile umbrite de bolți de viță de vie.

Toate beneficiind de preocuparea primarului Pindic, inimos om al locului. M-am bucurat să văd că oamenii apreciază ce am făcut ca ministru atât pentru Deltă cât și pentru zonele de unde veneau. În astfel de momente mă gândesc că totuși merită tot ce mi s-a întâmplat dacă a fost prețul pentru ce am reușit să fac bun”, s-a destăinuit atunci fostul ministru al Turismului.

Adrian alexandrov și micuța Eva în vacanță la Sulina, pe plajă

Adrian Alexandrov și fiica lui și a Elenei Udrea pe plajă. Sursă Instagram

Fratele lui Alexandrov, nuntă la Sulina

Nu doar Elena Udrea este legată de acest loc, ci și partenerul ei. Anul trecut, fratele lui Adrian Alexandrov a ales să își facă nunta la Sulina, unde deține și un apartament. La eveniment a fost prezentă și fiica fostului ministru al Turismului.

„Pe 10 septembrie a fost nunta. Și eu, și cea mică. Normal! Este fratele meu, trebuia să mergem. Am fost oricum într-o plimbare acasă, că nu am reușit să ajung vara asta, în Deltă, în Sulina. Am luat-o și pe cea mică, a venit și mama din Italia, că este plecată de 15 ani. Ne-am reîntâlnit cu toții. Cred că au avut în jur de 100 de invitați, dacă țin bine minte”, a declarat atunci iubitul Elenei Udrea, potrivit rețeteșivedete.