Într-un comunicat de presă, Vodafone anunță „anunţă finalizarea fuziunii cu UPC România. Ca urmare a acestui lucru, UPC România încetează să mai existe ca entitate juridică, fiind absorbită de Vodafone România. Începând de astăzi, Vodafone România devine furnizorul de servicii fixe de comunicaţii electronice pentru clienţii UPC”.

Pentru clienți, tranzacția nu aduce mari schimbări contractuale, dă asigurări Vodafone: „Toate drepturile şi obligaţiile UPC vor fi preluate de către Vodafone, fără modificări în ceea ce priveşte termenii şi condiţiile din contractele clienţilor şi furnizorilor. De asemenea, aplicaţia My UPC va fi redenumită în My Vodafone Fix & TV, în timp ce funcţionalităţile acesteia şi datele de logare ale clienţilor vor rămâne neschimbate. Telefoanele de contact, 031 100 1000 şi 031 100 0872, vor fi în continuare disponibile. Pentru clienţii care plătesc factura prin internet banking, UPC România va fi înlocuit cu Vodafone – pentru servicii fixe şi tv”.

Pe viitor, „clienţii care beneficiază de servicii fixe&tv furnizate în baza unui contract cu UPC, dar şi de servicii mobile furnizate de Vodafone vor primi în continuare două facturi”.

În ceea ce priveşte magazinele UPC, se arată că acestea vor fi transformate treptat şi vor avea specificaţiile şi configuraţia magazinelor Vodafone. „Vor oferi în continuare toate serviciile şi operaţiunile specifice produselor de comunicaţie fixă şi TV şi în plus şi operaţiuni specifice serviciilor mobile”, notează compania de telefonie mobilă.