După 24 de ani de activitate în China, Carrefour, care trece prin dificultăţi în această ţară, va vinde firmei Suning, unul dintre liderii chinezi în actvitatea de distribuire  a produselor electrocasnice , 80 la sută din acţiunile sucursalei Carrefour Chine. Oficialii firmei au anunţat că ,,preţul pentru achiziţionarea a celor 80 la sută din acţiuni a fost de 4,8 miliarde de ,,reniminbi,, echivalentul a 620 miliarde euro. Distribuitorul, în plin proces de  restructurare la nivel mondial, păstrează două două din cele şapte locuri din consiliul de supraveghere a sucursalei Carrefour China. Dar lasă poartă deschisă spre vînzarea ultimelor 20 de procente rămase, în următorii patru ani. În 2018, filiala franceză a avut o cifră de afaceri de 3,6 miliarde de euro, cu o creştere de 10 la sută pe an.
Aventura chineză a Carrefour a început în 1995, pe vremea în care, acolo, activitatea de distribuţie era derulată de mici magazine ori de firme de stat, la preţuri stabilite de către oficialităţi. Intrarea Carrefour a bulversat piaţa locală  printr-un mod  de prezentare inedit pentru această  ţară şi prin preţuri mult mai mici decît cele ale concurenţei. ,,Acesta a fost un eveniment incredibil. Pînă atunci preţurile erau stabilite de stat, în fiecare dintre provincii. Am trebuit să ,,deschidem porţile„, a relatat Jean-Luc Chereau, fostul manager al Carefour China, citat într-un articol publicat în Le Monde, intitulat ,,Carrefour, epopeea chineză„. După primul success pechinez Carefour s-a extins rapid într-o Chină aflată în plină dezvoltare. Douăzeci de ani mai tîrziu, firma deţinea 210 hypermarcheturi şi alte 24 de magazine de proximitate.