Drumul cu cele mai multe gropi din România a început să fie ”plombat”

După câteva zile de proteste pe marginea drumului național 57, cărășenii sunt mulțumiți de faptul că, joi, craterele din carosabil au început să fie acoperite. Cei de la Drumurile Naționale au trimis o echipă care a început plombarea provizorie a gropilor.

DN57 este cel mai important drum di vestul țării, care leagă județele Timiș și Caraș Severin. Ultima dată, șoseaua lungă de 40 de kilometri a fost reabilitată în anul 1969.

”În 4 februarie au fost deschise, la CNAIR, ofertele depuse la licitația pentru realizarea expertizei tehnice pentru "Consolidare DN57, km152+990 - km 200+745, Oravița - Moravița". După realizarea expertizei va fi organizată licitația pentru proiectarea și execuția lucrării. Proiectul este gestionat de CNAIR. Pentru remedierea problemelor apărute la partea carosabilă în perioada de iarnă, echipajele specializate intervin în regim de urgență pentru plombarea gropilor cu mixtură stocabilă, un procedeu provizoriu care are scopul de a asigura viabilitatea drumului”, transmite Alina Sabou, purtătoarea de cuvânt a reprezentanței CNAIR la Timișoara.