Compania de curierat DPD România deschide la Braşov un nou hub regional, cu o suprafaţă de peste 4.000 mp. Firma a anunțat că sunt disponibile peste 150 de locuri de muncă și că oferă salarii motivante.
DPD România deschide un nou hub
„Compania de curierat DPD România deschide la Braşov un nou hub regional, cu o suprafaţă de peste 4.000 mp, care va micşora semnificativ timpul de tranzit al coletelor din regiunea Nord-Est a ţării. Investiţia se ridică la peste jumătate de milion de euro şi face parte din planurile de dezvoltare continuă a companiei DPD România, membră a grupului internaţional Geopost, cel mai important curier rutier din Europa”, anunţă compania.
Investiţia în HUB Braşov implică utilarea depozitului cu sisteme de sortare moderne (conveyoare) provenite de la producători locali. Noul hub va avea 3.800 mp utili pentru depozitare, la care se adaugă 200 mp pentru birouri. Vor fi 10 docuri pentru tiruri şi 30 de porţi de încărcare a coletelor de către curieri. Capacitatea de procesare a hubului din Braşov va creşte astfel de la 15.000 la peste 40.000 de colete pe zi.
150 de locuri de muncă disponibile
Compania are nevoie de peste 100 de angajaţi care vor asigura procesele logistice, dar și 50 de curieri şi subcontractori locali. HUB Braşov va fi conectat cu depozitele din Bacău, Buzău, Arad, Oradea şi Cluj-Napoca.
„HUB Braşov va fi conectat cu depozitele din Bacău, Buzău, Arad, Oradea şi Cluj-Napoca, iar prin preluarea volumelor tranzitate prin Sibiu, vor creşte volumele procesabile pentru coletele venite din Europa. Aceste colete erau procesate doar in huburile de la Oradea şi Arad. Practic, datorită hubului de la Braşov, vom micşora substanţial timpul de tranzit al coletelor pentru 25% din volumele reţelei”, a explicat Radu Sticea, COO DPD România.
Cifra de afaceri a companiei DPD România
Compania de curierat DPD România, care a încheiat anul 2023 cu o creştere peste 15% a cifrei de afaceri, face parte din Geopost şi este activă pe piaţa locală din 2008. Firma are peste 2.200 de angajaţi şi livrează anual peste 25 de milioane de colete. Compania are acces la o reţea de peste 100.000 de lockere şi oficii în 23 de ţări europene.
DPD a anunțat că derulează un program amplu de sprijinire a magazinelor online româneşti care vor să se extindă in Europa Centrala si de Est, oferindu-le un serviciu cu timp de tranzit redus şi posibilitatea de încasare ramburs în moneda locală a ţărilor respective (Bulgaria, Grecia, Ungaria, Croatia, Cehia, Polonia, Slovacia, Slovenia), potrivit A3.